Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Så er ideen i luften!

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Billund
Tilmeldt 3. Mar 06
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej igen Tanja.

 

Sådan - det er noget helt andet, godt gået, indtil videre, men der er et stykke endnu

Din velkomst er nu langt mere prof. og du kan komme endnu videre - så fjern alt det unødvendige, såsom
webmaster, hits, øverste menubjælke og alt det andet "lir" så er du på rigtige vej.

 

PS: Det er flot, at du er stædig og selv vil alt i opstarten(når økonomien pt. ikke tillader fremmed assistance)

 

Har kun lige set din forside, hvorfor denne korte besked.

Klø på

 

VH.

 

Med venlig hilsen

PB


Fra Aabenraa
Tilmeldt 10. Feb 07
Indlæg ialt: 191
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Tanja.

Jeg synes også det er blevet meget pænere. Jeg forstår dog ikke den kryptiske besked: "Indehaveren af denne site har ingen problemer med reklamer. ;-)".
Hvad mener du med det? At du ikke har noget imod at spamme andre eller selv at blive spammet?

Hairdiva extensions i Aabenraa giver dig flot langt hår, fylde eller reflekser!

Se mere på Facebook eller min hjemmeside www.hairdiva.dk

Fra Skive
Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 139
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for jeres tilbagemeldinger. Det er utrolig brugbart.

 

Min kommentar mht reklamer skal ses som lidt spas, men samtidig at jeg ikke har problemer med reklamer. Er jo af en anden opfordret til at fjerne det.... men hvis det ikke opfattes som lidt sjov, men derimod som noget der er plat, så bør det fjernes.

 

Er som person en smule fjollet. Er fuld af humor, men nogen gange er det jo kun mig der synes det er sjovt..... Så tak for jeres kommentarer.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)