Hej Aminoer. Jeg har igennem et stykke tid beskæftiget mig med en del affiliate marketing, og prøvede derfor også nogle affiliate sider. Det er bare ikke min stærke side, så jeg vil hellere lade en anden prøve kræfter med det. Det drejer sig om disse 4 sider: Her er en forholdsvis ny side. Den er 100 % klar. Der findes meget til golf omkring affiliate, og da der er stor konkurrence, så giver det også gode klikpriser. Der medfølger også hele 30 artikler á 400 ord, så du har allerede tekster til den første måned. Jeg hjælper gerne med link building via mine andre golfsider, så længe du levere nogle artikler, hvor jeg kan linke til dig. Engelsk side med stort potentiale.. Ifølge Google er der 74.000 månedlige globale søgninger, med lille konkurrence. Hvis man kommer op som nummer #1, er der gode penge at hente. Både på affiliate, men også på Adsense. Der medfølger 200 artikler á 400 ord. En hurtig tanke.. Oversigt over de danske affiliate netværk. Man får så en pris pr. henvisning man laver til de forskellige netværk. Marked med en masse gode %'er. Af flere grunde kom jeg dog aldrig rigtig igang, men mig og min makker fik skrevet ca. 30 gode artikler. Den har tjent ca. 1.000 kr. på en måned, og den ligger allerede fint placeret på billig proteinpulver. Vi har nogle gode ressourcer hvor i kan hente inspiration til flere artikler. Jeg ville foretrække at sælge siderne samlet. Såfremt de bliver solgt samlet smider jeg 4 timers Wordpress hjælp oveni, hvor I kan få designet/programmeret som i vil, af ham der har lavet siderne. Helt kvit og frit. Smid mig en bud i PM. Artiklerne har kostet et par kroner, så jeg har en prisidé på omkring 10.000 kr. inkl. Alt. Så er du kommet godt fra start. Ellers er i velkomne til at smide bud i en PM, så skal jeg prøve at holde styr på det. |
Hej :)
Har du sat nogen fast pris på domænet affiliate-netvaerk.dk?
Mvh
Daniel Lomholt