Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det smart-regnskab godt eller har du evt. nogle andre?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

vi er to der skal starte en webshop op så skal man jo have et regnskabsprogram, og vil meget gerne have hjælp til at finde det rette. skriv kommentar omkring din mening om smart-regnskab eller er der bedre. på forhånd tak. Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:37

SPORT123:
skriv kommentar omkring din mening om smart-regnskab

Smart-regnskab har været diskuteret mange gange tidligere her på Amino. Prøv evt. søgefunktionen.

Smart-regnskab er eksempelvis omtalt i nedenstående tråd

http://www.amino.dk/forums/t/71508.aspx?PageIndex=1

Der er efter min mening ikke kommet nyt for dagen siden omkring Smart-regnskab....

/Henrik

Fra København
Tilmeldt 27. Jan 10
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:43

Om smart-regnskab er bedre eller dårligere end e-conomic - har jeg ingen mening om, men jeg vil da gerne fortælle dig lidt om e-conomic, da det også kan hjælpe dig videre.

En lang række webshops kan integreres direkte i e-conomic, så man slipper for alt dobbelt arbejdet. Du kan finde listen her.

Ellers så kan du med vores løsning holde styr på det daglige bogholderi. Hertil følger at du gratis kan ringe ind til vores hotline mellem kl. 10.00 - 14.30 i alle hverdage.

For at du kan komme videre, så vil jeg anbefale dig at tage et gratis online kursus i e-conomic. "Kom godt i gang" vil jeg anbefale dig, så vil du nemlig få et indblik i hvad e-conomic tilbyder. Ellers kan du også tage en demo direkte fra vores hjemmeside.

Mvh

Fra Brøndby
Tilmeldt 4. Dec 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 09:52

START-BASE - GRATIS REGNSKABSPROGRAMMER MM. TIL IVÆRKSÆTTERE www.start-base.dk  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)