Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmesider til grillbar

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

1. Man laver en fælles menu til alle pizarier med 15 vatianter kan for den sags skyld også være grillbarer.

2. Man lærer de ansatte op i at lave de menuer sådan man sikrer at de er tæt på at være ens fra sted til sted.

3. Man opretter et hovednr. som modtager bestillinger og fordeler dem ud i lokalområderne.

4. Man får en chauffør til at køre maden ud han vil kunne servicere flere spisesteder i samme område hvis de vel og mærket er med i kæden.

5. De tilmeldte får deres egen hjemmeside hvor de kan lægge deres egen menuer op og reklamere i deres eget område.

6. Besøgende der klikker sig ind på den fælles hjemmeside får den fælles menuplan og ønsker han noget andet kan han søge på de tilmeldte som er i området.

Er det sådan du havde tænkt på et koncept kan se ud?

Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:31

Ja i den retning.

Men det er dig som bestemmer.

Så det er det du ønsker dig, som jeg vil lave.

Tilmeldt 25. Jan 09
Skrevet kl. 13:57

Hej

Hvad mener du med fælles menu 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Esbjergmus:
Da jeg ikke tager chancen for at du lader mig bruge en masse timer til ingen ting..

Hvor mange timer regner du med at bruge på et projekt til 500-2.500 kroner? :)

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 14:23

Jeg arbejder kun med webprogrammering og C# som hobby.

Har arbejdet indenfor faget.

Prisen udregner ikke mine timer på det jeg laver.

Hvis kunden ønsker noget, så giver jeg et tilbud, og beløbet skal finde sted inden jeg går i gang. Og når det er på plads, vil jeg vurdere det jeg skal lave, for at se hvor mange timer/dage jeg skal bruge på det.

Og straks efter vurdering, får kunden det af vide. Så kunden ved besked om dette.

Når jeg så opretter kunden i mit kundemodul, så får kunden mulighed for at teste alt med. Og derfra mulighed for at kunne sige det design, eller funktion, skal laves om. Eller at kunden ønsker noget helt andet. Så jeg straks kan se på dette.

Men som sagt, jeg udregner ikke timer med kroner og øre.

Det er en hobby jeg går meget op i. Og derfor vil jeg blive glad for at levere noget til en kunde, som kan lide det jeg har lavet.

Især til forretningsdrivene. Så mange andre også ser mine værker :))

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 21:38

Du virker useriøst.

Du har ikke svaret.

Så det jo godt jeg ikke har brugt tid på det.

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 16:02

Det med en plus og minus knap er jo den knap på Just Eat, hvor man kan tilføje den mad man vil ha og smide det ud igen :)! Så nærmest en simpel webshop :)

- Men hvis du siger han ikke svare er det hans egen skyld. Men lad nu manden ;)!

Du kan jo eventuelt skrive herinde hvis det er f.eks: Hvis du ikke har svaret inden 5 dage kan jeg desværre ikke hjælpe dig mere..

- Mine råd, men ved ikke O.o?!

-æ Mads

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 17:22

Jeg ved godt hvad jeg skal :))

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)