Det skulle gerne blive et fyldigt indeks med tiden og nem tilgang til blogs om de emner man finder interessant. pt. har jeg ikke oprettet så mange kategorier, så hvis din mangler skriver du det bare under din tilmelding. |
Til jer der ejer en blog
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
|
|
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Så er vores blog også tilføjet i Jeres index. Held og lykke med projektet. |
Jeg har dog bemærket i min statistik at et par stk. har været inde og prøvet at tilmelde en blog hvor det ikke har lykkedes at få den tilmeldt, pga. indtastningsfejl. (Kan være jeg ikke viser indtastningsfejl meddelser tydeligt nok) Hvis du har forsøgt at tilmelde en blog og den ikke er online, hører jeg gerne fra dig. And keep the submissions comming :) |
Hej Alle Jeg vil lige kort tilføje, at alle de directories/linkportaler, som Claus Heinrich arbejder med, alle tilbyder et godt ensidigt link til Din hjemmeside/blog, modsat hovedparten af lign. directories/linkportaler som er baseret på redirects, som slet ingen værdi har. I hvert fald ikke hvis man ser på det med SEO brillerne på: Læs evt. mere om brugen af redirects på gSEO /Grosen Friis |
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)