Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop optimering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Her til morgen har jeg siddet og arbejdet på min webshops forside.

Nu er jeg det spørgsmål - er det for meget indhold på forsiden?

Er det noget jeg bør optimere? evt. andre ting på shoppen

http://www.dinwellnessguide.dk/Herbalife-shop

Håber på at få et par friske øjne til at tage et kig på den?

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 09:31

Skal man oprette login for at købe produkterne?

Det virker ret besværligt, og som en kæmpe omvej for forbrugeren. Jeg ville personligt aldrig købe noget hos den shop :)

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 09:40

Det kan vi godt blive enig i.

Dog er det sådan, at Herbalife Int. har bestemt at samtlige danske webshop, skal være på fungere på den måde, at man skal have et personligt login, for at kunne se produkterne og bestille dem.

Så det er ikke kun min webshop, der er på den måde. Det er samtlige webshop, der forhandler Herbalife online.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:46

Så du konkurerrer altså med samtlige andre herbalife webshops der ser ud på præcist samme måde?

Lav dog din egen webshop så du kan skille dig lidt ud, ellers er der jo som potentiel kunde ingen grund til at vælge din shop fremfor alle mulige andre.

Hvad med tekster?! Hvis der er mange andre herbalife forhandlere med samme shops, bruger I så også samme tekster?

Og er der der overhovedet et marked for så mange webshops i DK der forhandler herbalife (ved ikke hvor mange der er, men hvis alle forhandelere kan få stillet en shop til rådighed er dette vel ikke et trivielt antal?!)

Og ja, mit gæt er at du ikke sælger mange varer online når du har denne slags konkurrence og man skal være oprettet som kunde for at købe noget.

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 09:48

Hold da fest, prøvede lige din shop. Kan man ikke engang se priser og lægge i kurven uden man opretter sig som bruger?!

Jeg trækker mine ord i mig igen, jeg tror ikke du kommer til at sælge noget som helst.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:48

Hvorfor er der ikke flere forskellige produter fra flere mærker af, på din hjemmesiden , jeg kunne ikke se mere end et mærke på din siden?

jeg hader simpelthen at handle steder hvor man ikke kan se et bredt udvalg af vare.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 345
Fra  PlusLED / ENVILAR Skrevet kl. 09:58

Jeg holder mig til det der andre skriver.

jeg ville hellere aldrig købe noget et sted, hvor man ikke kan se priser før jeg får et log in. Jeg gad ikke bruge tid på at oprette en profil, når jeg ikke ved hvad jeg går ind til.

Hvis det så Er Hebalife's koncept, ville jeg kontakte dem og forklare at det ikke holder. Du vil HELT sikkert tabe mange kunder på det.  Der er en del herinde, der skriver at du har få sekunder til at gøre en besøgende interesseret, og det kan du bla. ved at at vise priser. 

Derudover synes jeg der er mange ting på din forside. Lidt for mange info's. 

Held og lykke med projektet og god jul

www.PlusLED.dk - LED grossist til danske el-installatøre.
www.ENVILAR.com - LED serie af belysning i højeste kvalitet.

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 10:26

Rasmus Lindgren:
Så du konkurerrer altså med samtlige andre herbalife webshops der ser ud på præcist samme måde?

Hej Rasmus...

Synes du skal læse hvad jeg skriver... Jeg skrev at de skal fungere på samme måde mht. at man skal have et login for at kunne se produkter og bestille dem...

Jeg nævnte ikke at designet skulle være det samme..

og til Mikael... Du går heller ikke ind til en Mercedes forhandler for at købe en fiat. Du går ind for at købe en Mercedes... Lige som du går ind på min Herbalife E-shop for at købe dine Herbalife produkter.

Desuden er der nogle regner inden for WFDSA og Herbalife, som siger at du ikke må sægle flere forskellige produkter fra andre virksomheder end fx. Herbalife. Så det er så nemt... Så bliver det jo heller ikke en rodebutik på nettet, som jeg flere gange har set herinde...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:18

Martin Hedegaard:

Rasmus Lindgren:

Hej Rasmus...

Synes du skal læse hvad jeg skriver... Jeg skrev at de skal fungere på samme måde mht. at man skal have et login for at kunne se produkter og bestille dem...

Jeg nævnte ikke at designet skulle være det samme..

og til Mikael... Du går heller ikke ind til en Mercedes forhandler for at købe en fiat. Du går ind for at købe en Mercedes... Lige som du går ind på min Herbalife E-shop for at købe dine Herbalife produkter.

Desuden er der nogle regner inden for WFDSA og Herbalife, som siger at du ikke må sægle flere forskellige produkter fra andre virksomheder end fx. Herbalife. Så det er så nemt... Så bliver det jo heller ikke en rodebutik på nettet, som jeg flere gange har set herinde...

Tror det bliver op ad bakke  for der er mange forhindringer for salg og jeg synes det er rimeligt at din forhandler ikke laver urimelig forhold for dig, så du  ikke brænder flere 1000 kr. af på et projekt, der kan smadre din privat økonomi, det er simpelthen for dårligt af denne forhandlere, har hørt for mange historier om sådanne ordninger i medierne hvor folk er blevet forgældet  og føler sig totalt snydt

Jo korrekt der findes Mercedes forhandler, Fiat forhandler mv. med det er jo luksus vare, og hel anden vare og tvivler markedet er det samme antal kr. i der ligger nok indkomst ind så du kan dække dine leveomkostninger med et salg til dansker.

Kan du ikke skrive til dem de skal lave om på de regler, at der skal være log ind og du kun må forhandle et produkt, for du skal jo kunne leve af det, og det er surt som iværksættere at bruge massevis kr. på en skibe der nærmeste er skudt i sænk fra start af.

Ekstrem mange vil fravælge produktet, grundet det er alt for besværligt at købe dette produkt, alt for lang købs proces så de eneste der nærmeste kommer som kunder er dem som har prøvet det før, med de køber det jo ikke da det er for besværligt at oprette sig, jeg anbefaler du skriver til dem.

Med så få vare langt under 100 vare er det simpelthen et for lille vare udvalg så jeg gider tage webshoppen seriøst

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)