Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger medhjælper til sundhedsprojekt

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger medhjælper til sundhedsprojekt

Hej. Jeg er i gang med at udarbejde en hjemmeside om motion, hvor jeg blandt andet vil forsøge at dele den viden om kost og motion jeg har.

Yderligere vil jeg forsøge at vejlede folk og sætte artikler ind, så man kan finde nyttige informationer. Jeg vil fungerer som en slags personlig træner, men jeg leder efter en, der er i stand til at hjælpe mig frivilligt med at udarbejde hjemmesiden.

Jeg har købt adgang hos mono.net, jeg er studerende(3.g) og har ikke tid til at sætte mig ind i, hvordan man opstiller en hjemmeside.

Hvis du er interesseret, så skriv endelig, så finder vi ud af noget.

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:52

Jeg kan ikke hjælpe med hjemmesiden, men vil gerne bidrage i fremtiden.

Jeg læser selv Sundhed og Produktion på DTU, og har i den sammenhæng foden indenfor hos eliten. Skriv en mail, hvis du synes det lyder spændende med en gæste-skribent i fremtiden.

sskuffen |at| gmail.com

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Hej sskuffen

Hvad er det du mest beskæftiger dig med indenfor sundhed? Og jeg trot godt du kan hjælpe mig lidt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:00

Jeg syntes ideen er god, men tror du får svært ved at konkurere med eksisterende sider som, http://www.motion-online.dk/  www.Bodyhouse.nu  bodybuilding.dk osv .

Disse forum er jo fyldt med kloge hoveder som dig selv som også vejleder folk i alle deres spørgsmål . ?

Ellers må du luge uddybe hvad du mener hvis jeg har misforstået det .. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08

Hej Michal,