Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger medhjælper til sundhedsprojekt

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger medhjælper til sundhedsprojekt

Hej. Jeg er i gang med at udarbejde en hjemmeside om motion, hvor jeg blandt andet vil forsøge at dele den viden om kost og motion jeg har.

Yderligere vil jeg forsøge at vejlede folk og sætte artikler ind, så man kan finde nyttige informationer. Jeg vil fungerer som en slags personlig træner, men jeg leder efter en, der er i stand til at hjælpe mig frivilligt med at udarbejde hjemmesiden.

Jeg har købt adgang hos mono.net, jeg er studerende(3.g) og har ikke tid til at sætte mig ind i, hvordan man opstiller en hjemmeside.

Hvis du er interesseret, så skriv endelig, så finder vi ud af noget.

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 22:52

Jeg kan ikke hjælpe med hjemmesiden, men vil gerne bidrage i fremtiden.

Jeg læser selv Sundhed og Produktion på DTU, og har i den sammenhæng foden indenfor hos eliten. Skriv en mail, hvis du synes det lyder spændende med en gæste-skribent i fremtiden.

sskuffen |at| gmail.com

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:59

Hej sskuffen

Hvad er det du mest beskæftiger dig med indenfor sundhed? Og jeg trot godt du kan hjælpe mig lidt.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:00

Jeg syntes ideen er god, men tror du får svært ved at konkurere med eksisterende sider som, http://www.motion-online.dk/  www.Bodyhouse.nu  bodybuilding.dk osv .

Disse forum er jo fyldt med kloge hoveder som dig selv som også vejleder folk i alle deres spørgsmål . ?

Ellers må du luge uddybe hvad du mener hvis jeg har misforstået det .. :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:08

Hej Michal,

Jeg har tænkt meget over det og jeg ved også udmærket at det er svært at konkurrere med andre, men de hjemmesider du nævner minder meget om hinanden.

Jeg vil primært forkuserer på overvægtige, der har svært ved at komme i gang. Jeg vil ikke smide træningsprogrammer, kostplaner und so weiter ind på hjemmesiden, men jeg vil udarbejde de forskellige ting til hver enkelt. Desuden skal man støtte dem man hjælper, man skal få dem til at tro på sig selv på en eller anden måde.

Men man starter jo fra bunden af, og så må man tage den derfra.

Tilmeldt 13. Apr 09
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 07:11

Der hvor jeg ser, at jeg kunne være interessant er i forbindelse med lidt nyere viden.

Mange (alt for mange) lever stadig efter kostråd, der er baseret på 30 år gammel viden. Jeg synes det kunne være sjovt, at skrive nogle artikler om hvad man ved i dag - og samtidig basere det på studier. Rigtige referencer føler jeg er vigtigt.

På min blog Krop og Kost, kan du læse sandheden om sund kost, motion og vægttab.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:47

Ja du har ret, artikler skal der også være noget af.

Fra København N
Tilmeldt 11. Aug 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 11:45

Jeg er selv på trapperne med en kost og livsstils hjemmeside. Jeg har skrevet en e.bog som bla. skal sælges derinde. En lille webshop med få udvalgte vare.  

Forskellen på min side og de andre er at jeg sandsynligvis vil være "lodret" uenig med mange af deres kostråd osv.  

Jeg betragter mine vejledninger og holdninger som 100% sande og logiske. 

Grundlægger af http://stjernesund.dk/

Personlig træner og kostvejleder. Sammen kan vi opnå store resultater!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:50

Hej Skanis,

Du har ret, man kan bilde folk ind i hvad som helst i dag. Jeg vil meget gerne læse din e-bog.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 11:52

saam:
Jeg vil primært forkuserer på overvægtige, der har svært ved at komme i gang. Jeg vil ikke smide træningsprogrammer, kostplaner und so weiter ind på hjemmesiden, men jeg vil udarbejde de forskellige ting til hver enkelt. Desuden skal man støtte dem man hjælper, man skal få dem til at tro på sig selv på en eller anden måde.

Jeg har trænet i en del år og har mange bekendtskaber der træner og udøver elitesport. Vil du have gæsteskribenter?

I så fald vil jeg evt. kunne bidrage med indlæg om motivation, hvis det ville kunne interessere.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)