Hej Folkens. Jeg overvejer at lave en webshop, enten med moderne tøj til unge kvinder eller babytøj/ventetøj. Jeg er en pige på 19, som ikke har erfaring eller uddannelse indenfor detailhandel eller e-handel. Men min kæreste ejer sin egen herretøjsbutik og min far er en haj til al det med hjemmesider, så der kan jeg hente en masse hjælp, når det gælder indkøb, kontakt med evt. leverandører og selve webshoppen. Men er der nogen der ved om der er et godt marked er indenfor disse to kategorier, trods de mange konkurrenter? Når man opretter en webshop, skal man så registreres som firma, eller kan man vente indtil det giver penge i kassen (overskud). Eller kan man have det som en slags hobby, så længe man ikke tjener over et x antal beløb? - Vil selvf. ikke have SKAT på nakken! Hvis der er nogen der har erfaring inden for salg af tøj på nettet, så må I meget gerne fortælle lidt om det. fx alle de gode og dårlige ting ved at have en webshop, lidt om økonomi osv. På forhånd 1000 tak. Mvh Tenna
|
hej
endnu en der vil sælge børne tøj!
jeg tror vist du skal bruge resten af weekenden herinde på at læse tråde der omhandler den branche
før du begynder at tænke på skatte far mm. :)
hilsen Søren