Hej alle, Jeg har en Dell XPS 15 (M1530) bærbar som jeg har været glad for gennem 2½ år nu. Skærmen var ikke helt sort, men med en tilfældig gengivelse af farverne fra det faktiske billede. Selv er jeg ret ferm med computere, så da garantien alligevel er udløbet, har jeg haft åbnet og kigget på den. Jeg har rokket med alle ledninger til skærmen og sikret mig alt ser normalt ud, hvilket det gør. Men problemet fik jeg ikke løst. Den har aldrig været overophedet, da jeg holder den ren og ved lige - den har været tabt på gulvet én gang for omkring et år siden, da en bekendt kom til at skubbe den ned fra bordet - den landede dog relativt blødt på gulvtæppet, og bordet var lavt. Så er der nogen der kender nogen der gør sig i reparation af denne slags? Hvad skal det koste at reparere? Ha' en god weekend. Mvh Sune |
Prøv www.eet.dk under produktguide, hvor du kan få en idé om prisen på en ny skærm hvis det er den der er defekt. Det kan dog næppe betale sig da nye skærme normalt er realtiv dyre i forhold til computerens pris.