Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jysk-mobil-service Hobro

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey jeg har startet nyt mobilfirma, jeg er 17år og vi er allerede 8 medarbejder i firmaet,

Jeg ville lige hører jer om hvordan vores telefonlinie skal være, hvad synes i, vi åbener op for vores mobilrådgivning pr 3/1 2011 jeg ved bare ikke lige hvordan jeg skal begynde med telefonlinien.

håber i forstår tak

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:24

Jeg må erkende, at jeg ikke helt forstår hvad du mener. Men jeg forstår dog så meget, at det er et spændende koncept (hvis jeg har forstået det korrekt).

Men er det du spørger om, hvilke "åbningstider" i skal have, eller er det noget helt andet?

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:27

Jamen ville bare hører hvad i som kunder/læser forlanger af et sted man ringer hen til og får rådgivning det er jo mit ansvar som chef :D

Og ja osse med åbenningstiden. Håber du forstår :D

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:36

Ok, så har jeg forstået konceptet rigtigt, men misforstået spørgsmålet.

Det med åbningstiden kommer lidt an på hvilket segment i går efter. Hvis det er privatkunderne, skal det nok være når de ikke selv er på arbejde, da de forhåbentlig bruger arbejdstiden til noget andet :o)

Dvs. om eftermiddagen, aftenen og i weekenderne.

Hvis det er erhvervskunder, er det nogle andre tidspunkter. Men der skal I nok ikke forvente pokkers mange opkald uden noget MASSIV markedsføring.

Jeg har ikke lige nogen bud på hvad kunderne forventer. Men hvis de ringer ind, skal det selvfølgelig være tydeligt at rådgiveren har tid til dem, og ikke bare skal videre til den næste i køen.

Så hvis I får travlt, kan der komme en udfordring med lang kø. Og det tror jeg ikke der er mange der har lyst til. Men det sker nok ikke i starten.

Hel og lykke med det.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:39

Jaa ok men nu er problemet så opstår, fordi når man feks. ringer til tdc eller telia kundeservice, så er det jo et fast nr man ringer til, det kan vi jo ikke uden der er optaget så, alså vi kan jo kun lad folk ringe på vores telefonnr mobilnr hvis du forstår

Fra Odense
Tilmeldt 25. Nov 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 21:42
Hvis I allerede er 8 ansatte, så må i have været igang i noget tid, hvordan er jeres kunder kommet i kontakt med jer hidtil? Hvis det er via mail, må du kunne se på hvilke tidspunkter de fleste skriver og så holde åbent der.

Professionel hjælp til bogføring og regnskab allerede i dag.

www.proaccounts.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 21:45

michaelhobro:

Jaa ok men nu er problemet så opstår, fordi når man feks. ringer til tdc eller telia kundeservice, så er det jo et fast nr man ringer til, det kan vi jo ikke uden der er optaget så, alså vi kan jo kun lad folk ringe på vores telefonnr mobilnr hvis du forstår

Det kan I nu sagtens komme udenom. bl.a. Firmafon.dk har en løsning der kan håndtere en kø på fastnetnummeret (tror jeg i hvert fald). Men det koster penge, og der er ikke nogen grund til at bruge for mange af dem, før de er tjent :o)

Men uden sådan en løsning, har du ret.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:45

de har skrivet over vores msn mail og hjemmesidechat... men vi vil nu tilbyde dem en uniktjeneste nemlig hvor man kan ringe ind og få direkte rådgivning feks, åbent 12:00 - 23:00

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)