Hej Søren. Tak for dit klik :-) Du har også lige fået et klik herfra. |
Nogle der kan fortælle mig hvordan jeg laver sådan en side :)?
Debat
Hej Søren. Tak for dit klik :-) Du har også lige fået et klik herfra. |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Nogle der kan fortælle mig hvordan jeg laver sådan en side :)? |
|
Sådan allesammen :-) Så er der trykket "synes godt om" :-) |
|
Hej Kaspersen7. Nå du er på Facebook forside, står der ude til højre lidt nede "Opret en side for en kendis, et band eller en virksomhed" - også burde resten ikke være så svært :-) |
Modtag en månedlig e-mail med det bedste danske indhold om online markedsføring på Wizzi.dk.
|
Jamen når der nu stadig er liv i tråden så kan jeg da lige smide et link til min, kunne jo være der var nogen der kunne være interesseret :) Støt Kræftens Bekæmpelse når du handler på nettet Har lige fået trykket synes godt om en masse sider :D Og håber der er nogen der kunne være interreseret i min :) |
|
Hej Mark, |
|
Ah har fundet ud af det :D Tak |
|
Har været der med et link som kvit. for jeg var der - du må ligeså på min side her: www.facebook.com/www.JOMACompnay.dk mvh john sommer |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()
|
Hej Kasperen7, Du opretter en profil på Facebook - og når du udfylder navnet på arbejdsplads/din virksomhed så får du i toppen noget der ligner dette: John SommerBusiness Development Executive hos Din Aloe Vera leverandør - JOMA Company - Husk din Aloe Vera Snaps hver dagStuderede Regnskabsinstituttet - Informatik og Økonomi - HD-IØ påHandelshøjskolen I KøbenhavnBor i SorøGiftFra GlostrupFødt den 2. december
Når du så klikker på denne linie: Din Aloe Vera leverandør - JOMA Company - Husk din Aloe Vera Snaps hver dag Der i dette tilfælde er min arbejdsplads så åbner der en tom side hvor du kan boltrer dig med at oprette din egen arbejdsplads/virksomhedsside ! mvh john sommer |
mvh john sommer
|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|![]()