Hej Jeg har været der og lagt et link som kvit for jeg var der du må det samme her: |
Hej
Jeg har værer der og lagt et link du må det samme her:
Hej Jeg har været der og lagt et link som kvit for jeg var der du må det samme her: |
mvh john sommer|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|
|se: Om mig i min Amino-profil|
Hej Jeg har værer der og lagt et link du må det samme her:
|
Vil blive glad hvis I gad at smutte ind og trykke "Synes Godt Om" - http://www.facebook.com/funkydisco.dk |
Hej Er lige blevet opmærksom på at jeg skulle have sat dit navn på disse meddelelser så du kunne se at jeg har været der på din side. Det har jeg så ikke fået gjort men jeg håber du der ikke har været på min side vil gøre det i dag ! Meddelelsen lød således og er er sendt som svar på de der anmoder om et klik synes om: Hej Har været der og lagt et link du må det samme på min |
Hej John, |
Hej mm amino, Jeg har været der og lagt et link som kvit for jeg var der du må det samme her: |
Hej John Har været der, tak |
hejsa så har jeg være i gemmen alle håber der er nogle der vil kivert med et syntes godt om her http://www.facebook.com/#!/pages/skiathos-info/118837768164718 |
Hej Aminoer :) Jeg er indehaver af gadget siden gadget-guiden. Til den side har jeg selvfølgelig lavet en facebook side, men for at kunne navngive sinfacebook side (facebook.com/"DIT-NAVN-HER") skal man op på de magiske 25 "Synes godt om", så håber på at der er nogle gadget elskere derude der godt vil støtte siden. Hvis du bare er en venlig sjæl, men ikke kan lide gadgets, så kan du også bare smide et "synes godt om", og så derefter bede om ikke at få vist opdateringer fra os. Håber i vil hjælpe lidt, så kan i evt. smide et link til jeres egen side også, så skal jeg sikkert nok synes godt om den ;) Med venlig hilsen |