Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varer på forsiden i en Magento shop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aakirkeby
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at sætte en webshop op i Magento. Den skal virke som en mellemting mellem en hjemmeside og en webshop. Virksomheden har kun få varer i shoppen til at starte med, og vil derfor godt have varerne præcenteret på forsiden (ud over i menuer). Er det muligt at vælge at alle eller udvalgte varer vises på forsiden?

Mvh
Anders

Fra Aarhus
Tilmeldt 27. Apr 05
Indlæg ialt: 271
Fra  HeyBuy Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Afhængig af hvilket tema du benytter, så er der lidt forskellige fremgangsmåder til det.

Har du købt et tema du benytter, så er der stor sandsynlighed for det kommer med nogle funktioner til at få vist produkter på forsiden? Det kan fx være noget kode der ligges ind i CMS - Static Blocks.

Hvis du arbejder i det eksisterende, så kan du enten selv gå ind i CMS - Pages - Homepage og ændre i koden - eller sikkert finde et extension på MagentoCommerce.com der kan vise produkter på forskellig måde på forsiden.

Leder du efter en dansk aktie app? Se den bedste aktie app

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aakirkeby
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper

Umiddelbart ser "Featured Products" jo ud til at kun opfylde mit ønske, så det må komme an på en prøve nu. Så forløbig tak for hjælpen.

Anders

Fra Aakirkeby
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har installeret Featured products og den gør lige det jeg har brug for - men ....... Der skal rettes i en eller anden fil, for overskriften er Featured Products, og det skal jo gerne være noget på dansk og så ligger varerne ikke særlig pænt placeret. Er det noget man kan gøre noget ved?

Shoppen ligger på http://shop.drejer-bornholm.dk/ Det er en 100% sandkasse, så derfor er der intet gjort ved layout/finish ......

Anders

Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)