Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

One.com tilbyder ad-words (noget værd?)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, 

Jeg står og skal lave en lille hjemmeside med informationer omkring mit projekt inden for ro-verdenen.

Dertil skal jeg have mig et billigt webhotel - jeg gik automatisk ind på one da jeg tidligere har benyttet dem og deres service var okay.

Men så så at de tilbyder 400 krs kupon til Google ad-words, nu er jeg ikke sat ind i google ad-words og ved ikke om 400 kr er så lavt at det ingen effekt vil nå at have på siden? 

(Sidespørgsmål) Burde 3gb ikke være rigeligt til en blog der kun skal køre i 1-2 år?

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 15:40

De 400 kr. er udelukkende til at teste AdWords af. 

Højst sandsynligt vil 400 kr. ikke kunne nå at få nogen nævneværdig effekt. Det er dog en let mulighed for at lege lidt med systemet og opdage hvordan det hele fungerer relativt omkostningsfrit. 

Mvh. Andreas Lolk

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 15:40

Var meningen jeg lige ville have smidt et link ind i hovedteksten, men det kommer bare her i stedet:

http://www.one.com/da/google-adwords

Fra København
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 15:59

Der er ingen grund til at sige nej til gratis penge.

Du kan få masser ud af 400 kr. - i hvert fald erfaring.

Jeg vil dog råde dig til at gemme kuponen, til du har overskud til at sætte dig i hvert fald en smule ind i AdWords. Hvis du bare fyrer pengene af på dit primære søgeord, vil du med stor sandsynlighed ikke opnå nogen nævneværdig effekt.

Hvorfor rose sig selv, når man har kunder til det? Se vores AdWords-referencer.

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 16:06

Takker for rådet, der skulle helst også være noget indhold på siden inden jeg forsøger mig af. :)

Fra Mårslet
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 21:35

Jakob Jensen:

Jeg vil dog råde dig til at gemme kuponen, til du har overskud til at sætte dig i hvert fald en smule ind i AdWords. Hvis du bare fyrer pengene af på dit primære søgeord, vil du med stor sandsynlighed ikke opnå nogen nævneværdig effekt.

Som en ekstra hjælp til at få brugt AdWords rigtigt kan skyde din oprettelse lidt og oprette dig en på google analytics så du kan se hvad folk søger på for at finde dig. Derefter kan kaste dig igang med AdWords med en god indikation af hvad dine søgeord ihvertfald skal være. Desuden er en god klassisk brainstorm ikke dårlig.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)