SÅDAN nu er jeg OGSÅ gået fra at være en anonym bruger til at være aktiv medlem herinde.Jeg har besøgt amino nu godt og vel over 2 år og synes stadig det er spændende og lærerigt at være her. Det er en fornøjelse at se så mange medlemer herinde, som bruger tid og energi på hjælpe med-aminoer, enten i form af råd, netværke eller direkte handel.
Kort om mig:
Jeg er en 32 årig nydansker(pakistaner).Jeg har It baggrund.Jeg elsker København for jeg har altid boet her og kan ikke drømme om flytte andre steder hen (synes kbh er jordens navle) Jeg havde længe haft en drøm om at være en importør og den drøm er jeg nu begyndt at realisere.
Jeg har valgt Pakistan som mit import-område.Grunden til jeg vil starte med importere fra Pakistan er ganske enkelt fordi der findes mange gode kvalitets produkter, som kan nemt videresælges i Danmark med god fortjenste og jeg har God forståelse for kulturen og har et stort netværk.
Jeg er allerede nu kontakt med med gode levendøre og det er lykkes mig lave gode betalingsaftaler med dem.(Jeg betaler dem efter jeg har modtaget godkendt varene - til et vist beløbsgrænse)
Det var meget kort om mig.:)
NB: Jeg opretter snart et indlæg med info om KVALITETS frisørSakse.Jeg er stadig igang med forhandle prisen med levendøren men er nogen allerede nu intresseret kan jeg sende billeder. Der er også mulighed for jeg kan komme forbi med sakse, så man selv kan se deres kvalitet og få en fornemmelse af dem. Køb minimum 150 styk.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Velkommen til. Er selv ny her på siden. Hvilke former for produkter er det din plan at importere? Har du evt en side man kunne kigge på? Skulle du falde over noget trælegetøj gerne med en eller anden form for indlæringsvinkel, så hører jeg gerne fra dig.