Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er NY...Hils på mig :-)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 12:42
Hvor mange stjerner giver du? :

SÅDAN nu er jeg OGSÅ gået fra at være en anonym bruger til at være aktiv medlem herinde.Jeg har besøgt amino nu godt og vel over 2 år og synes stadig det er spændende og lærerigt at være her.
Det er en fornøjelse at se så mange medlemer herinde, som bruger tid og energi på hjælpe med-aminoer, enten i form af råd, netværke eller direkte handel.

Kort om mig:

Jeg er en 32 årig nydansker(pakistaner).Jeg har It baggrund.Jeg elsker København for jeg har altid boet her og kan ikke drømme om flytte andre steder hen (synes kbh er jordens navle)
Jeg havde længe haft en drøm om at være en importør og den drøm er jeg nu begyndt at realisere.

Jeg har valgt Pakistan som mit import-område.Grunden til jeg vil starte med importere fra Pakistan er ganske enkelt fordi der findes mange gode kvalitets produkter, som kan nemt videresælges i Danmark med god fortjenste og jeg har God forståelse for kulturen og har et stort netværk.

Jeg er allerede nu kontakt med med gode levendøre og det er lykkes mig lave gode betalingsaftaler med dem.(Jeg betaler dem efter jeg har modtaget godkendt varene - til et vist beløbsgrænse)

Det var meget kort om mig.:)

NB:
Jeg opretter snart et indlæg med info om KVALITETS frisørSakse.Jeg er stadig igang med forhandle prisen med levendøren men er nogen allerede nu intresseret kan jeg sende billeder. Der er også mulighed for jeg kan komme forbi med sakse, så man selv kan se deres kvalitet og få en fornemmelse af dem.
Køb minimum 150 styk.

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:47

Jamen dav dav - velkommen til :-)

Held og lykke med din forretning - glæder mig til at se en masse spændende pakistanske produkter på hylderne !

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 12:50

Hej og velkommen på Amino. Skype-Smile

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 12:50

Hej Adnan!

Velkommen til, selvom du jo har gået og luret her længe kan jeg forstå Wink

Du ved jo hvor du skal henvende dig hvis du har spørgsmål til hvordan du får gjort din lille virksomhed til verdensmester indenfor dit område.

Jeg er sikker på at alle vi andre aminoer vil tage godt imod dig! Smile

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Ullerslev
Tilmeldt 29. Mar 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 12:51

Velkommen til. Er selv ny her på siden. Hvilke former for produkter er det din plan at importere? Har du evt en side man kunne kigge på? Skulle du falde over noget trælegetøj gerne med en eller anden form for indlæringsvinkel, så hører jeg gerne fra dig.

Hilsen Lisa

www.legetanten.dk

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2235
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 12:55

Velkommen til Amino.

Håber du vil kunne bruge noget af alt den gode information som der ligger her på forummet :)

Kristian Ole Rørbye

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:12

Vær hilset!
Lyder som du også vil være en, der kunne give nogle gode indspark her på DK´s bedste forum.Smile

Brian

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 13:17

Velkommen hertil! Jeg glæder mig til at følge med i hvad du finder på :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 13:22

Hej Adnan,

Velkommen ud af anonymiteten :-)

/Brian

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 18:32

Ja, velkommen til.

Vi må håbe det kan omvende flere af de anonyme krystere...;)

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)