Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webside, grafik og lokaler

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Dec 10
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej -

er igang med at starte en virksomhed op indenfor logistikoptimering som konsulent.

Jeg står med følgende spm. Jeg søger kontorfællesskab i Århus, udover de få jeg kan google er der så nogle der kender et sted hvor man kan leje en "firkant" lukket , ca. 15 kvm eller lidt mere/mindre evt., ved en produktionsvirksomhed?

Jeg skal have hjælp til logo og firmanavn - altså en kreativ person, der er dygtig men ikke for dyr.. kan nogle rådgive mig med gode erfaringer....

Website - hvem og hvad gør man der - skal man nappe et webhotel eller hvad erfaringer har i andre med dette?

Til info - så har jeg opstart senest 1. februar -...

Med venlig hilsen

oggi

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oggi,

Mht. lokaler kan jeg desværre ikke hjælpe dig. Vores grafiker flytter dog til Århus i næste uge, så den anden del kan vi sagtens hjælpe dig med - i Århus eller som distancearbejde :)

Vi har et produkt der hedder 5kweb, hvor man kan få en hjemmeside til 5.000 kr. - se http://5kweb.dk

Udover det laver vi også logoer og vi er rimelig kreative hvad angår navngivning mm.

Hvis du er interesseret i at vide mere, så kontakt mig på 72 17 01 25 eller mia@favola.dk - du kan også læse om os på favola.dk

Venlig hilsen

Mia Erlund, favola.dk

 

 

 

Tilmeldt 20. Dec 08
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

mr ogginik:
Website - hvem og hvad gør man der - skal man nappe et webhotel eller hvad erfaringer har i andre med dette?

Det kan jeg godt hjælpe dig med til en rimelig pris. Du er velkommen til at besøge min hjemmeside for at se mere.

Du kan også prøve at finde én der kan give dig en samlet løsning - logo, firmanavn og website. Det er ikke altid den billigste løsning, men man skal jo også tænke på kvalitet. Jeg holder mig for det meste til hjemmesider Smile

Fra København
Tilmeldt 20. Jul 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en virksomhed, hvor vi designer websites til mindre virksomheder. Med vores eget udviklet CMS er du godt på vej mod dit nye website. Design af logo til din virksomhed kan være en del af processen. Du kan se mere om vores produkt OctoPlus Website CMS på http://www.octoplus.dk

 

Held og lykke.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)