Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flash katalog ... eller?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg står og skal bruge eget flashkatalog eller gerne et brugbart alternativ (avanceret picture viewer), først og fremmest, vil jeg høre, om der er nogle der kendet til gode billedevisere, der funktionelt kan give brugerne den samme oplevelse ved visning af brochurer - hermed tænker jeg på det ikke er så fancy, fx som den fiktive oplevelse af at bladre m.m. Det behøver heller ikke nødvendigvis være flash - hvis der er et alternativ.

Det er selvfølgelig også en fordel med et produkt, der kan benyttes på smartphones - men ikke et krav. 

Ydermere, vil jeg høre om der er nogle der kender til produktet issuu.com - herunder begrænsinger i forbindelse med prof. brug?

Jeg er ikke interesseret i produkter som ipaper og zmags - der der er begrænsninger i forbindelse med brug af deres licenser - skal have 50-100 aktive kataloger samtidig.

Fra København
Tilmeldt 23. Jun 08
Indlæg ialt: 265
Fra  CoolStuff SPAMfighter ApS Skrevet kl. 10:36

Et rigtig godt alternativ, hvor du ikke har begrænsninger er UniFlip - vi bruger det selv med stor succes også er der dansk support, hvis man får brug for det :)

Patrick T. Rasmussen

Ekstern Marketingchef

Tilmeldt 3. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan anbefale Doomags, som er en relativ ny udbyder på markedet. Her er det muligt at uploade PDf filer og konvertere dem til et lækkert katalog ved blot at følge nogle få steps. Det er en meget simpel software, hvor alting er meget overskueligt.

Det fungerer på den måde, at du betaler pr. katalog og for den periode, du ønsker kataloget skal være aktivt. Priserne er desuden meget lave. Derudover er der en masse andre fordele som feks. direkte integration med Google Analytics.

Der er en mobilapplikation undervejs, så det bliver muligt at benytte katalogerne på smartphones inden for nærmeste fremtid.

Prøv at tjekke det ud på www.doomags.com. Der er mulighed for en free trial i 14 dage, så du kan prøve det af inden du køber.

Håber det kan bruges:)

/Betina

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)