Skal vi skaffe dig nogle kunder? Sammen med et par erfarne SEO-folk er jeg ved at skabe en virksomhed, som skal koncentrere sig om søgemaskineoptimering baseret på NoCureNoPay.
Vi tilbyder således at placere dig godt i Google, på de søgeord der er relevante for dit site/webshop, så du får nogle flere besøgende og tjener nogle flere penge.
Pris: Prisen afhænger fuldstændig af hvilke søgeord du vil ligge højt på i Google. Hvis søgeordene er populære, er de dyre og hvis de er upopulære, er de billige. Er det f.eks. ”billige flybilletter” er prisen høj og er det ”diamanthalskæder til grise” er prisen lav.
Hvis vi får dine søgeord på førstepladsen i Google, betaler du én pris (som vi aftaler på forhånd). Får vi søgeordene på andenpladsen, betaler du en lavere pris, og får vi dem ”kun” på tredjepladsen, betaler du en endnu lavere pris. Alle andre pladser er gratis.
Hvad gør vi? Vi kigger på dit site, din branche og dine søgeord. Herefter vurderer vi sværhedsgraden af dine søgeord og kommer med et oplæg til priser for en top 3 placering med disse søgeord.
Vi går i dybden med din side og de ønskede søgeord, og kommer med forslag til relaterede søgeord. Vi kan løbende bruges til rådgivning og sparring. Det er muligt at få et loft på aftalen, så du maksimalt kan bruge x kr. pr. måned. Det er vigtigt at aftalen løber over en god periode (på minimum 6 måneder), så begge parter får noget ud af aftalen - Det tager jo lidt tid at skabe resultater i Google.
De helt nøjagtige vilkår aftaler vi fra kunde til kunde, så aftalen er helt perfekt strikket sammen til dig.
Hvorfor NoCureNoPay? NoCureNoPay kan være en god måde at få skabt resultater på i Google uden at man skal have et stort beløb op af lommen nu og her. Vi har arbejdet med søgemaskineoptimering på flere aflønningsmåder, og tilpasser hver aftale 100% specifikt til kunden - Det betyder at du ved hvad du får.
Et af problemerne ved NoCureNoPay er leverandører som lover for meget, og pludselig indser at de ikke kan skabe resultaterne. Så står tingene stille, men køberen er stadig bundet af aftalen, og kan ikke gå ud og finde en anden leverandør. Det vil vi gerne forhindre, og derfor tager vi gerne et punkt med omkring dette i vores aftale med kunden.
Få et uforpligtende oplæg Vi tager os god tid - Vi har brug for nogle gode cases, og er derfor ekstra opsat på at gøre dig meget tilfreds. Kontakt mig, og lad os tage en snak om din situation. Vi tilbyder et gratis oplæg til en aftale, hvor vi går i dybden med mulighederne for din side.
Skriv til jonazubar@gmail.com Men husk også at skrive det i denne tråd, hvis du har sendt mig en mail. Tak!
|
Hej,
Du må meget gerne sende mig en mail :-)
Mail og så snabel casperblom.dk
Tak :-)