Jeg vil gerne kigge på det og også gerne komme omkring Roskilde.
Eventuelt kan i først få lavet selve opsætning af dit domæne til Gmail og derefter kan jeg komme til Roskilde for opsætning af Outlook og en gennemgang af andre muligheder.
Mathias
Hej Mathias
Tak for tilbuddet, men det er vist ikke forsvarligt at transportere dig helt fra Aalborg til Roskilde for denne opgave. Jeg forestiller mig ikke at det er noget der tager særlig lang tid, så det bliver vist for dyrt.
Jo, det er ikke så besværligt. Til gengæld er det ikke så simpelt for mig at komme til Roskilde.
Mit tidligere tilbud står stadig ved magt.
Finder jeg ikke nogen der kan komme til Roskilde, så siger jeg meget gerne tak til dit tilbud. Jeg troede bare at det var relativt nemt at finde en i nærheden der har til mere teknisk flair end mig til denne opgave. Jeg troede det var ret simpelt..... men man bliver jo klogere he he...
Med programmet Teamviewer kan jeg overtage din PC, så du kan se, alt hvad jeg gør. Samtidigt kan snakke vi sammen via Skype, hvor der også mulighed for videokonference, og på den måde er det næsten ligesom at være der.
På denne måde kan det hele gøres på ingen tid, og du kan nå at få stillet alle de spørgsmål du har brug for.
Send gerne en mail til mig på mp@o-biz.dk eller ring på 31600731, hvis du ønsker at gå videre med det.
Havde du valgt Microsoft Online Services, ville jeg gerne personligt have hjulpet dig. Tilgengæld kan jeg hjælpe dig med en kontakt til en virksomhed i Roskilde, som har lavet en del migreringer til Google Apps.
Firmaet hedder InternetService og har telefon 70 27 89 10. Jeg tror du skal snakke med enten Paul eller Johnny.
Med programmet Teamviewer kan jeg overtage din PC, så du kan se, alt hvad jeg gør. Samtidigt kan snakke vi sammen via Skype, hvor der også mulighed for videokonference, og på den måde er det næsten ligesom at være der.
På denne måde kan det hele gøres på ingen tid, og du kan nå at få stillet alle de spørgsmål du har brug for.
Send gerne en mail til mig på mp@o-biz.dk eller ring på 31600731, hvis du ønsker at gå videre med det.
Havde du valgt Microsoft Online Services, ville jeg gerne personligt have hjulpet dig. Tilgengæld kan jeg hjælpe dig med en kontakt til en virksomhed i Roskilde, som har lavet en del migreringer til Google Apps.
Firmaet hedder InternetService og har telefon 70 27 89 10. Jeg tror du skal snakke med enten Paul eller Johnny.
Mvh Lars Skjoldby
Hej Lars
Jeg kender faktisk godt Johnny. Han er jo vidt omkring her i Roskilde :) Tak foranbefalingen.
Vi bruger selv Google og har fået det hele sat op med hjælp fra et firma der hedder BusinessCom, så det hele spiller med synkonisering at mail og kalender til vores telefoner mv.
Du kan ringe til John på tlf.: 21 433 698 og tale med ham - han har helt tjek på det. Han kommer fra Albertslund, så det skulle jo nok kunne klares.