Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

køb af domaine - hvordan?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvis jeg ønsker at købe et domaine, hvor checker jeg, om det er ledigt (det er ikke aktivt, når jeg skriver det i browseren). Hvis det tilhører nogen (f.eks. scannet), hvordan kan jeg så prøve at købe/overtage det? Hvor skal jeg registrere det inden (dsn) køb? Andre ting jeg skal være opmærksom på? Dbh
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:28

Prøv på Scannet. Deres domæne-tjekker ser også efter om .com .eu .det-ene og .det-andet er ledigt.

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 21:29

Du kan bl.a. søge på DanDomain og registrere bl.a. hos gratisDNS.

Hvis du skal registrere .com-domæner og andre internationale endelser, vil jeg anbefale at du besøger GoDaddy.com de er mest troværdigt og priserne er fornuftige.

Held og lykke med det. :)

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29

Hvis det tilhører nogen, så kan du jo kontakte dem og høre om de vil sælge. Du kan også se hvem der ejer dem på scannet, ud for hvert søgeresultat

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 21:30

Jeg kan hjælpe.

Send en PM med oplysninger.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:31

tænkstort:

Hvis du skal registrere .com-domæner og andre internationale endelser, vil jeg anbefale at du besøger GoDaddy.com de er mest troværdigt og priserne er fornuftige.

Hvorledes er de danske udbydere mindre troværdige end GoDaddy?

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 21:52

Big Smile

ProSupport.dk:

tænkstort:

Hvorledes er de danske udbydere mindre troværdige end GoDaddy?

?

"mest troværdigt" var ikke henvendt til de danske registratorer men mere henvendt mod internationale registratorer. Mens prisforholdet var henvendt til de danske registratorer.

Når det kommer til .com-domæner og andre internationale endelser, så er prisen meget billigere hos GoDaddy end hos de danske registratorer som f.eks. DanDomain og andre steder.

f.eks. hos Scannet koster en .com-domæne:

oprettelse: 123,75 (99,00)

årligt: 281,25 (225,00)

hos GoDaddy koster en .com-domæne:

årligt: $11,99 /DK69,89 (der findes mange rabatkoder man kan anvende hos GoDaddy, bl.a. "cjc749dom" , så får man den til $7.49/DK42,66)

Så jeg tvivler ikke på troværdigheden hos de danske registratorer (lige med undtagelse af det gamle Buydomains), jeg tvivler på deres internationale-domæne priser.

Kommer snart...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:13
Ahhh, det er jo en nyttig viden at ligge inde med. Tak for svaret.
Fra Brøndby
Tilmeldt 12. Nov 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 22:14
"Domainet".dk med tre forskellige endelser (hvilket jeg synes er nødvendige at have med) er optaget af tre forskellige ejere. Er næste skridt bare at kontakte hver enkelt af dem og høre, om de er interreserede at sælge?
Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Skrevet kl. 22:18

Bremen:
Er næste skridt bare at kontakte hver enkelt af dem og høre, om de er interreserede at sælge?

Ja, der er ikke så meget andet at gøre. Du kan evt. skrive dig op på ventelisten hos DK-Hostmaster, hvis de er ved at udløbe.

Held og lykke med det.

Kommer snart...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)