Der er så mange kloge mennesker på amino ! De ved alt muligt om ting som vi andre ikke aner noget om- og vil sikkert hjælpe os andre videre ? Vi har fået en idé om at starte en international e-butik med et produkt fra sundhedssektoren ( det er noget vi ved noget om ). Markedet er i princippet hele verden, men for at gøre det nemt skal shoppen nok kun laves på engelsk ( måske tysk). Vi skal have en betlingsløsning så vi kan få pengene hjem inden vi sender varen ( evt. via en udenlandsk bank hvis det er bere og billigere. Vi har brug for hjælp til at finde og lave selve shop-løsningen- og få den integreret med et betalingssystem- og når vi nu er i gang kunne vi også godt bruge en hjælpende hånd til at shine vor aktuelle hjemmeside lidt op ( den har p.t. ca. 1500 unike brugere pr. mnd) Hvem kan , vil , har tid og lyst - og kune tænke sig at tjene en skilling ? Vi bor i Århus.og kan evt. kontaktes på PM doc@hca.dk Mange venlig hilsener Doc e-handels-eleven |
Hjælp til ny international e-shop ønskes
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Jeg har sendt dig en email.. Med venlig hilsen Charly |
Jeg vidste at der var mange kloge mennesker på Amino- og nu har jeg hørt fra nogle af dem. Jeg mangler stadig lidt viden omkring udenlandske ( ex.engelske løsninger på betalinger). Jeg synes det ligner tyveri- og er bestemt konkurrenceforvridende at PBS forlanger 5,75% af beløbet. Når man måske har en faktura på 20.000 skal man altså af med 1150 kr for at få behandlet en enkelt transaktion . |
Hej Doc. Prøv at kaste blikket på PAYPAL.COM De flår dig ikke så meget som PBS men "nøjes" med 1,9 - 2,9% afhængig af hvilken løsning du anvender. Venlig hilsen Brian |
Hey Doc Jeg sender dig en mail i morgen vedrørende et shopsystem der bliver lancheret d. 28/2... udviklerne har over 4 års erfaring... www.hotdigital.de og løsningen der kommer den 28. kommer til at koste lidt under 375,- mdr. med indbygget Multi-Chanel-Marketing system, bogholderi, lagerføring osv. Der bliver en del forskellige templates, som kan custom designes, at vælge mellem. Vedrørende betalings system, så er Paypal umiddelbart det mest anderkendte internationalt. Jeg er dog selv igang med at finde frem til et billigere as we speak. Held og lykke |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)