Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til webshop m.m.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg sidder og har en god idé, men er lidt i tvivl om noget.

Når jeg har fået min webshop op, skal jeg jo have nogle produkter. Lad os sige at jeg vil sælge headsets.

Skal jeg så ringe til f. eks Steelserie, spørge dem om jeg må sælge deres produkter, og så få dem til at sælge nogle stykker til mig til indkøbspris? Eller skal jeg sige, at jeg ringer når jeg har nogle ordrer og så sender jeg en mail afsted med addresse osv. Og så sørger de for at kunden får varen. '

Mvh. Christian

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:21

Hvis "steelserie" accepterer dropshipping så er det jo klart det letteste og den billigste måde at starte online webshop op på.... Men du skal bare være MEGET sikker på at din leverandør er troværdig, ellers hænger du på skideballen....

Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 17:26

Hvor kan jeg finde nogle levenradører? :)

Tilmeldt 20. Oct 10
Skrevet kl. 17:33
Har besluttet mig for, at dropshipping er vejen frem for mig pt. Men hvem skal jeg så have fat i? :)

Tilmeldt 23. Nov 10
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 17:34

Det er lidt forskelligt alt efter distributøren/grossisten. De fleste har mulighed for at sende varer direkte til din kunde. Nogle kan også sende en neutral følgeseddel med varen. Nu nævner du ikke præcist hvilke produkter de vil sælge i shoppen, men mange grossister har normalt også en online bestilling, hvod du så taster kundens adresse i leveringsoplysningerne. Og så skal du selvfølgelig lave en forhandleraftale med den pågældene grossist/grossister

Jesper Skeem, Telefoniløsninger til erhverv - H&N Gruppen Også god til SEO, Joomla og en masse andet!

Tilmeldt 7. Dec 10
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:40

Jeg syntes personligt at jeg havde svært ved at finde danske grossister som havde interesse i dropshipping. Derimod var der mange indenfor EU som var interesserede, men forsendelses udgifterne ødelagde idéen..

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)