Først og fremmest hejsa til alle jer aminoer - håber at i har haft en god dag :-)
Dernæst vil jeg gerne starte min første tråd på Amino, og syntes det var mest passende at smide den i denne kategori. Jeg kunne godt tænke mig at starte med at Vlogge. Jeg har erfaret at det er blevet mere og mere udbredt at vlogge i stedet for normal bloggeri. Et koncept som bliver større og større. Jeg har gået med tanken om at opstarte min egen oddsvlog ud fra inspiration af bl.a. odds1.dk. De har faste videoer hver dag, hvor der kommer spilforslag. Hvordan og hvorledes mit skulle være bedre osv. har jeg ikke fundet ud af endnu. Og det er slet ikke sikkert det skal omhandle det emne. Men jeg kunne tænke mig at starte i faget - og derfor ville jeg bare høre jer gutter/gutinder, om hvad i ville syntes det vil være interessant at høre om :-)
I må ha' en fortsat fantastisk dag! /Sander |
Uden at være ekspert på VLogs så tror jeg det er meget vigtigt at du finder et emne som du har en stor viden om, da ingen gider at se en VLog af en person som ikke ved hvad han/hun snakker om.
Så første skridt er at finde ud af hvor din viden er størst.
God fornøjelse.
Dofs