Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Michael Rasmussen får eget cykel hold - Christina Watches

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Så sket det...

Dejlig for Michael Rasmussen, at han nu kan begynde og køre cykel løb igen, og så som hold kaptajn.

Syntes det er fortjent. 

Og jeg må sige god reklame for Christina Hembo.

Glæder mig til at se hvordan 2011 kommer til at blive... 

Kan de køre for Tour de france eller er det for sent ?

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:03

Hvis de bliver udtaget af ASO, tror jeg godt de kan køre Touren..

Men fedt at han får chancen - nu må han så vise, hvad han kan :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:07

Han kan ikke komme til at køre tour de france da Christina Watches "kun" bliver et Continental hold.

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Sep 10
Indlæg ialt: 235
Skrevet kl. 15:31

patr1894:

Han kan ikke komme til at køre tour de france da Christina Watches "kun" bliver et Continental hold.

Der er 2 Continental hold der får et wildcard til Tour de France, så med lidt held er det muligt..

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 15:54

Nej der er 2 Pro Continental hold der får WildCard til Tour de France.

Og Christina Watches bliver "kun" et Continental hold ligesom Designa Køkken - Blue Water, Glud & Marstrand, Energi Fyn og Concordia har været i år

Fra Frederikssund
Tilmeldt 1. Feb 08
Indlæg ialt: 485
Skrevet kl. 16:01

Ja, godt for ham.. Men tror desværre heller ikke at han kommer med til Tour de france. De vil nok ikke give wildvard til et hold der har ham på holdet.

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 16:07

Hans hold kan ikke får et wildcard

Fra Denmark - Norway
Tilmeldt 6. Apr 05
Indlæg ialt: 364
Fra  kaffeexpress Skrevet kl. 16:54

Om vi kommer til at se Michael i Touren, Giroe, Vueltaen eller andre store løb tror jeg desværre heller ikke. Og hvis man ser på Touren så er de ikke kendt for at give wildcards ud til hvem som helst - og hvis man ser på Michaels sit nye hold så har jeg forstået det sådan at der er blevet købt en 3 division klub. 

Og hvis de skal kæmpe sig op igennem de forskellig divisioner så vil det tage nogle år vil jeg tro. Og man skal nok også ud og kigge på budgetter for at få store rytter til at køre for sig - og jeg ved ikke om Christina har mange penge til cykel hold - men lad os da bare håbe, for syntes da hun har gjort et kæmpe sejt træk, og købt sit eget cykel hold, der var der nok ikke mange som trode... og hun har fået en fantatisk hold kaptajn på sit hold efter min mening.

Men jeg er helt klart glad på Michael sine vejen og jeg håber han for det til, men han er jo ved at blive en lidt ældre herre, så det er vel også et spørgsmål om tid, før han stopper med at cykel?

Men spændende bliver det og følge dem.

Martin Leinstein ;) - ha' verdens bedste dag

Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 10:23

Jeg er en af dem der mener han burde selv være stoppet, Ikke kun pga alt den plomik der har været omkring, men som andre nævner, så er han jo ope i årene, og det er da lidt syndt, hvis han skal slutte som en fiasko.

Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 613
Skrevet kl. 10:30

Tumbs up til Christina, Kan godt være de ikke kommer til at kører de store løb. Men det er da bedre at kører små løb, end slet ikke at kører...

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)