Ja, godt for ham.. Men tror desværre heller ikke at han kommer med til Tour de france. De vil nok ikke give wildvard til et hold der har ham på holdet.
Om vi kommer til at se Michael i Touren, Giroe, Vueltaen eller andre store løb tror jeg desværre heller ikke. Og hvis man ser på Touren så er de ikke kendt for at give wildcards ud til hvem som helst - og hvis man ser på Michaels sit nye hold så har jeg forstået det sådan at der er blevet købt en 3 division klub.
Og hvis de skal kæmpe sig op igennem de forskellig divisioner så vil det tage nogle år vil jeg tro. Og man skal nok også ud og kigge på budgetter for at få store rytter til at køre for sig - og jeg ved ikke om Christina har mange penge til cykel hold - men lad os da bare håbe, for syntes da hun har gjort et kæmpe sejt træk, og købt sit eget cykel hold, der var der nok ikke mange som trode... og hun har fået en fantatisk hold kaptajn på sit hold efter min mening.
Men jeg er helt klart glad på Michael sine vejen og jeg håber han for det til, men han er jo ved at blive en lidt ældre herre, så det er vel også et spørgsmål om tid, før han stopper med at cykel?
Jeg er en af dem der mener han burde selv være stoppet, Ikke kun pga alt den plomik der har været omkring, men som andre nævner, så er han jo ope i årene, og det er da lidt syndt, hvis han skal slutte som en fiasko.