Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

et par skøre hoveder vil lave ny komedieserie. Hvem vil hjælpe?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej Aminoer,

Vi er et par skøre drenge som har nedfældet en idè til en ny komedieserie. Vi har ideèr til 9 afsnit til at starte med, og conceptet er noget som man kan bygge langt mere på.

Serien handler om en iværksætter som ikke har meget held i hverdagen. Det er så i meget korte træk, men der er nok nogen som vil spørge ind til det:-)

Vi har kontaktet diverse produktionsselskaber, men når man ikke har et navn i branchen, er dørene lukket. Dog var der et sted, som er et af de helt store i branchen, som syntes at ideèn var kanon, men da vi ikke havde skrevet noget før, kunne de ikke hjælpe os, med mindre at vi kunne finde en kendis, som ville være med på ideèn, og ligesom være navnet udadtil. Det ville åbenbart være en form for garanti for dem.

Nu har vi så besluttet at undersøge mulighederne for at producere den selv. Vi har nogle penge, men ikke nok til at financere det hele. Vi vil derfor gerne høre om der er nogen som kunne tænke sig at hjælpe os, det kan være med alt fra financering til praktiske ting i forbindelse med processen, eller bare gode råd til hvordan vi griber tingene an.

Er der nogen som er friske? vi hører gerne fra alle:-)

God dag.

Mvh

Hedvig.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Få bygget et utrolig simpelt website op, hvor afsnittene kører i rotation. Et nyt hver dag.

Byg et script der giver mulighed for at embedde rotationen på eksterne sider, og kontakt sites som comon.dk, business.dk, epn.dk og hør om de kunne være interesserede i at have en gratis comic strip et sted på deres site.

Det kræver lidt udgifter til nogle web-folk, men det er en god mulighed for at nå ud til mange for små penge.

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Lazerto, jeg tror at det mere er end serie i stil med venner... :)

 

Det er muligt at jeg, når jeg får mere tid end jeg har lige pt, vil hjælpe med at lave et site til serien. Men lover ikke noget lige nu :)

 

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hedvig:

Hej Aminoer,

Vi er et par skøre drenge som har nedfældet en idè til en ny komedieserie. Vi har ideèr til 9 afsnit til at starte med, og conceptet er noget som man kan bygge langt mere på.

Serien handler om en iværksætter som ikke har meget held i hverdagen. Det er så i meget korte træk, men der er nok nogen som vil spørge ind til det:-)

Vi har kontaktet diverse produktionsselskaber, men når man ikke har et navn i branchen, er dørene lukket. Dog var der et sted, som er et af de helt store i branchen, som syntes at ideèn var kanon, men da vi ikke havde skrevet noget før, kunne de ikke hjælpe os, med mindre at vi kunne finde en kendis, som ville være med på ideèn, og ligesom være navnet udadtil. Det ville åbenbart være en form for garanti for dem.

Nu har vi så besluttet at undersøge mulighederne for at producere den selv. Vi har nogle penge, men ikke nok til at financere det hele. Vi vil derfor gerne høre om der er nogen som kunne tænke sig at hjælpe os, det kan være med alt fra financering til praktiske ting i forbindelse med processen, eller bare gode råd til hvordan vi griber tingene an.

Er der nogen som er friske? vi hører gerne fra alle:-)

God dag.

Mvh

Hedvig.

Fedt med nogle gode ideer og initiativer. Mit forslag er følgende:

Kontakt et sted som Århus filmværksted, der render unge rundt og laver film og kan måske hjælpe jer næsten gratis. På den måde kan I få lavet en Pilot som I kan sælge jer selv på.

Jeg har tidligere arbejdet sammen med Århus filmværksted og der render nogle rundt og "laller", men der render også nogen meget talentfulde unge rundt dernede der er ganske udemærkede til at føre et kamera og til at klippe tingene.

Med jeres begrænsede budget synes jeg det ville være et godt sted at starte. 

Held og lykke med det!

Med venlig hilsen
Thomas Frost, WebCoders.dk

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 14:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hedvig

Det lyder spændende, jeg kan måske hjælpe med nogle af tingene, hvor i landet befinder i jer?

 

//Meik

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

tak for de gode input. Vi befinder os i København:-)

Egentlig var det meningen at vi ville lave serien, og sælge den til en kanal eller noget, men ideèn om at køre den online, eller at få lavet en pilot et sted, og sælge os via den er gode også.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

hedvig:

Hej igen,

tak for de gode input. Vi befinder os i København:-)

Egentlig var det meningen at vi ville lave serien, og sælge den til en kanal eller noget, men ideèn om at køre den online, eller at få lavet en pilot et sted, og sælge os via den er gode også.

Der er vel også et sted i KBH hvor man oplærer unge til at lave film og tv Smile Hvis du rammer de rigtige personer kan du få rigtigt meget talent for meget få midler.

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må der helt sikkert være. Vi har også tænkt på at søge nogle midler imod "skjult reklame" for forskellige produkter. Der er jo ret mange muligheder, men kom frisk med nogle forslag, og hvis der er nogle som vil være med i projektet hører vi meget gerne fra jer...Det skal nok blive skide skægt:-)

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

kentora:

Lazerto, jeg tror at det mere er end serie i stil med venner... :)

 

Det er muligt at jeg, når jeg får mere tid end jeg har lige pt, vil hjælpe med at lave et site til serien. Men lover ikke noget lige nu :)

 


Arh, så misforstod jeg helt ideen :) 


Side 1 ud af 1 (9 indlæg)