Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler noget at skrive om :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 08:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg er ved at løbe tør for ideer til hvad jeg kan skrive om på min blog - Gider ikke rigtig brainstorming så tidligt på morgenen.  Så tænkte jeg, at der må være nogle aminoer med nogle ideer. :)

Så har du et stykke software, hardware eller et website. Du synes jeg skulle skrive min vurdering af. Kontakt mig i PB eller smid et svar her :)

Jeg har tidligere skrevet om et par med armioer´s websites (uopfordret). Blandt andet som sportnu.dk som kan ses her: http://denderblog.dk/2010/10/sportnu/

Eller i kan også bare smide ideer :D

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 08:52
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Jeg synes egentlig, at USB-pennens udvikling - både design og prismæssigt er interessant. For bare 4 år siden kostede en 512 MB over 300 kr. - idag får man 8 GB for en hund.

Michael

Fra Fredericia
Tilmeldt 13. Mar 10
Indlæg ialt: 196
Skrevet kl. 12:10

Du skal være velkommen til at vurdere MFMO.DK :)

ellers hvad med det nye WOW - Cataclysm ? 

Magasin for mænd Online - www.mfmo.dk 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:54

Mads Wiig :

Du skal være velkommen til at vurdere MFMO.DK :)

ellers hvad med det nye WOW - Cataclysm ? 

Ser på jeres side, kan sikkert finde på noget at skrive, eller få nogle gode ideer ud fra den :)

Cataclysm, havde jeg tænkt på. men synes wow bliver fortalt nok på en million andre blogs :) ellers godt forslag.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 18:59

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg acceptere på ingen måde  krav til mine blog indlæg. Jeg skriver min vurdering / mening og tanker omkring produktet. Udgiver uanset hvad virksomheden selv mener om deres produkt.  Krav om søgeord, links eller gennemlæsning / godkendelses ret fra udvikleren af produktet i mine indlæg kan heller ikke stilles.

Min blog, min vurdering.  Sådan er det bare.. Ønsker du ikke at jeg skriver om din side, så send ikke link til mig.

Lige en obs. til dem som har stillet krav eller til dem som måske tænker på det.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)