Efter et hurtigt kig på din side, så vil jeg foreslå dig at starte med at kigge på:
1) Dine billeder. Hvis jeg klikker på på dine billeder så er det et aktivt link ind til billedets placering dit domæne. Det er der ingen grund til. Fjern linket og brug en passende alt-attribut. Omdøb også gerne billedfilerne sådan at de har indeholde relevante keywords ift. det indlæg de indgår i.
2) Brugen af <h> tags. Sørg for at få keywords med i dine overskrifter (særligt h1 og h2).
Jeg håber sgu snart der er en eller anden cool programmør, der laver et godt alternativ til Wordpress - jeg ved der findes flere"konkurrenter"...
Men for satan, jeg savner noget unikt snart..
At siden er unik har jo ikke noget med kontrolpanelet at gøre men med designet at gøre. Vi er pt i gang med at lave en side til en tegnestue som selv har håndtegnet ikoner og slider m.m.
Den side er bestemt helt unik men styres stadig via wordpress.
Det er designerne der skal på banen og ikke et nyt CMS
Jeg har nu været igang med at få kikket lidt på de ændringer jeg er blevet anbefalet indtil videre og jeg syntes siden er ved at være som jeg gerne vil have den :)
Jeg vil sætte stor pris på hvis i vil tage et kik forbi og sige hvad i syntes og om der eventuelt er andre ting der bør ændres.