Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigtsvækkende salgsvogn sælges! God branding for din virksomhed eller egen business

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en proffesionelt ombygget Piaggio Ape salgsvogn, som jeg er interesseret i at sælge. Vognen kender man f.eks fra københavns gade liv med kaffevogne, og vognen kan da også bruges til dette, men den er ikke bygget kun til dette formål. I halvdelen af bagrummet er der et ventileret lagerum (1,5 m2). I den bageste del af vognen, er der en salgsplads, med 3 easy-luk skuffer. Til dette rum er der trukket 2 x 230 volt stikkontakter, så det er muligt at stå med elektriske maskiner i "salgsrummet". Selve scooteren er lige tilkørt (har kørt 900 km), så er praktisk talt ny. Den har kun været brugt til events og arrangementer, hvor den har fungeret som kaffevogn. Alt fremstår i overordenlig pæn stand .For mere information, skriv din mail i en tråd herunder og jeg vil svare den vej. VIGTIGT - det er altså ikke en ombygget (kun) kaffevogn, men en salgsvogn med alverdens formål. Er godkendt af fødevarestyrelsen

Ser frem til at høre fra dig.

Pris: 60.000 kr. + moms! Fast pris (transportrailer til vognen kan købes med for merpris)

Spørg endelig hvis der er noget

 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er jeg ikke intereseret:)

Men jeg tror der er mange som gerne vil se et billede af den:)

 

Cyberman29

Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Ja det har du givet vis helt ret i. billeder af vognen kan ses på www.cafe2u.eu

 

Med venlig hilsen

Tilmeldt 21. Jul 08
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)