Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har jeg taget fejl af Amino ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Fra  M-transport Skrevet kl. 18:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kære Amino

Jeg undre mig lidt over job kategorierne, Amino er for mig set kun for kontorbrancher, Jeg befinder mig i transportbranchen og har købt et plus-abonnemt for netop at kunne udvide min forretning. Og står da og mangler en webdesigner, en ny revisor og muligvis en ny bankmand.

Men håndværker sektion er ikka at finde ? Freelance kan jeg ikke oprette da min branche ikke er oprettet, derfor er jeg udelukket for nye opgave tilbud.

Man kan købe virksomheder og lokaler/lager, men jobbørs, den kan jeg ikke lige finde, jo der kommer tilbud til webdesigner, hjemmesider etc, men Murer, Tømre, glarmester etc. er også åben for vækst.

VH / Michael Tidemand

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 18:35

Amino har haft gang i en Amino håndværker sektion. Men de tog den af igen, af en eller anden årsag.

Dog var der vist noget med at den ville komme tilbage på et tidspunkt. Smile

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:41

Hej Michael

Jeg er ikke sikker på jeg forstår dig helt.
Du kan sagtens lave en konto og udbyde freelanceopgaver hvis det er det du vil.

Hvis du mener at du vil udbyde dine services, så må du indtil videre nøjes med katogorien "Jeg har et godt tilbud til dig."
Vi tager tingene efterhånden som vi ser at behov opstår og "kontor sektoren" har bare traditionelt brugt Amino meget mere end andre brancher.

Men holder hele tiden øje med udviklingen!

Og velkomen til.

Dbh Martin

Tilmeldt 6. Dec 10
Indlæg ialt: 3
Fra  M-transport Skrevet kl. 18:56

Hej Mark Og Martin

Jeg har lavet en "Freelance" med bestemte søge ord der passer til min branche. Feks "fragt" 

Vil jeg så få en mail hvis der en virksomhed der søger "fragt" til deres forsendelser ?

Behovet for en håndværker Freelance sektion er der måske allerede.

jeg vil bestemt bruge Amino, der jo næsten svar på alt. Ihvertfald på virksomheds niveau.

Dbh / Michael Tidemand

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 19:08

Hej Michael

Amino Freelancer er ikke tænkt som en base for fragtfirmaer.
Vi har valgt at koncentrere os om de traditionelle freelancer fag der som du selv nævner er centreret omkring kontorservices.

Du kan i stedet oprette dig på www.amino.dk/indeks som på sigt bliver et indeks over mange iværksætter virksomheder.
Den er i en testfase lige nu, men du er velkommen til at oprette en profil.

Dbh Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 20:17

Michael Tidemand Transport:

Hej Mark Og Martin

Jeg har lavet en "Freelance" med bestemte søge ord der passer til min branche. Feks "fragt" 

Vil jeg så få en mail hvis der en virksomhed der søger "fragt" til deres forsendelser ?

Behovet for en håndværker Freelance sektion er der måske allerede.

jeg vil bestemt bruge Amino, der jo næsten svar på alt. Ihvertfald på virksomheds niveau.

Dbh / Michael Tidemand

Hej Michael min ven

Er du os kommet herind hvis du vil have hjælp så er du velkommen til at ringe til mig så kan vi da lige stikke hovederne sammen en dag

Godt at se dig her inde

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)