Jeg undre mig lidt over job kategorierne, Amino er for mig set kun for kontorbrancher, Jeg befinder mig i transportbranchen og har købt et plus-abonnemt for netop at kunne udvide min forretning. Og står da og mangler en webdesigner, en ny revisor og muligvis en ny bankmand.
Men håndværker sektion er ikka at finde ? Freelance kan jeg ikke oprette da min branche ikke er oprettet, derfor er jeg udelukket for nye opgave tilbud.
Man kan købe virksomheder og lokaler/lager, men jobbørs, den kan jeg ikke lige finde, jo der kommer tilbud til webdesigner, hjemmesider etc, men Murer, Tømre, glarmester etc. er også åben for vækst.
Jeg er ikke sikker på jeg forstår dig helt. Du kan sagtens lave en konto og udbyde freelanceopgaver hvis det er det du vil.
Hvis du mener at du vil udbyde dine services, så må du indtil videre nøjes med katogorien "Jeg har et godt tilbud til dig." Vi tager tingene efterhånden som vi ser at behov opstår og "kontor sektoren" har bare traditionelt brugt Amino meget mere end andre brancher.
Amino Freelancer er ikke tænkt som en base for fragtfirmaer. Vi har valgt at koncentrere os om de traditionelle freelancer fag der som du selv nævner er centreret omkring kontorservices.
Du kan i stedet oprette dig på www.amino.dk/indeks som på sigt bliver et indeks over mange iværksætter virksomheder. Den er i en testfase lige nu, men du er velkommen til at oprette en profil.