Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshopløsning skal jeg vælge?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

Jeg skal have lavet en webshop og har i den forbindelse nogle spørgsmål. Jeg skal helst bruge en webshopløsning hvor man kan:

- Implementere et design man har lavet i Photoshop

- Benytte rabatkoder

Det vil klart være en fordel hvis man kan implementere designet uden for meget programmør arbejde. Jeg kan selv designe shoppen, men programmering aner jeg ikke et hak om.

Er der nogle der kan komme med nogle bud på smarte løsninger?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:22

Hej

Prøv evt. at teste DanDomain, her får det en demo gratis i 30 dage, så kan du også selv prøve at implementere designet

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:23

Hejsa!

De to ting du konkret efterspørger tror jeg de fleste webshops kan klare i dag. DanDomain (hosted) og Magento (open source) kan i hvert fald med sikkerhed begge klare opgaven.

Jeg vil mene der er en del flere ting du bør overveje inden du beslutter dig for hvilken platform du vil benytte. Jeg lavede for lidt tid siden et podcast omkring netop valg af webshopløsning, hvor jeg giver mit bud på hvad man bør overveje, inden man beslutter sig.

Hvis du har fem minutter kan du jo lytte til det ved lejlighed. Det findes lige her:

http://231milesfromberlin.dk/?p=184 

Ha' en fortsat super dag! :-)

Mvh
Peter 

Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 14:42

Hej Henning,
Jeg vil da lige prøve DanDomains demo så. Jeg skal forresten lige høre dig Henning, for har faktisk været inde og kigge på din hjemmeside tidligere i dag. De flashslides der er på nogle af de shops du har lavet, hvor den skifter mellem nogle forskellige produkter, er det nogle moduler du selv har bygget, eller er det nogle moduler man kan tilkøbe hos Dandomain?

Hej Peter,
Det vil jeg da lige høre så :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:12

Hej Frankenstein

Alle de flash moduler som du ser på alle de DanDomain webshop vi har på vores reference side eller alle nogle som er tilpasset den enkelte kunde. Det er lidt sjældent at 2 kunder ønsker det samme :)

Men fælles for alle de flash moduler til DanDomain webshopsystem er at de alle er dynamiske, så man blot med til lille flueben kan til føje produkter, nyheder, tilbud eller andre kampagner til dem. Vi har lavet en Flash Motor til DanDomain webshop som vi forholdsvis nemt og billigt kan skræddersy designet og animationen på, så de af vores kunder som er iværksættere også kan få lidt lækkert :)

Håber det var svar på dit spørgsmål

Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 08:52

Hej Henning,

Jo mange tak det var rigtig fint.

Det kan godt være at jeg lige tager fat i dig senere hen hvis vi skal bruge et flashmodul for det kunne jeg måske godt forestille mig :-)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)