Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ecophon

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver et callcenter i centrum af København og jeg vil gerne investere lidt i lydisolering. En samarbejdspartner har nævnt Ecophon som en mulighed. (Nogle plader til loftet). Nogle der kender leverandører eller har nogle liggende som de sælger.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 14:36

Lad en akustiker kikke på det og udfra det rådgive vdr læmplige materialer.

hvad med adskillelse mellem phonere?

Det er netop det jeg som phoner oplever som et problem, at ham/hende der sidder ved siden af forstyrre mig.  og kunden kan også høre den anden person.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 21:01

Helt enig med Michael få en rådgiver med på banen.

Ecophon er bare en af mulighederne, af flere kan nævnes Rockwool ( rockfon ) , Isover, Danogips, Knauf, Gyproc, troltex kan levere akkustisk dæmpende loftbeklædninger.

Ved at bla. Ecophon også tilbyder rådgivning omkring deres produkter.

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 7
Fra  Grastrup Design ApS Skrevet kl. 15:54

Hej Peter

Nu er det længe siden du har skrevet indlægget, men hvis du stadig ikke har fundet den rette løsning, så burde du kigge forbi vores hjemmeside. Vi udarbejder designede løsninger der er tilpasset det pågældende lokale. 

www.GrastrupDesign.dk

Med venlig hilsen 

Henrik

Fra Ringsted
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 383
Skrevet kl. 11:24

Grastrup Design ApS:

Hej Peter

Nu er det længe siden du har skrevet indlægget, men hvis du stadig ikke har fundet den rette løsning, så burde du kigge forbi vores hjemmeside. Vi udarbejder designede løsninger der er tilpasset det pågældende lokale. 

www.GrastrupDesign.dk

Med venlig hilsen 

Henrik

Har ikke fundet en løsning i nu. Jeres website ser fantastisk flot ud. Ligner ikke noget jeg har råd til:-)

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 07:03

Peter:

Lyd er bølgeenergi.

Altså for at få et mere dæmpet lokale, sa kan du have en masse bløde flader feks vægtæpper.

det mest effektive er ellers at bede personalet om at holde en lav samtalevolumen :-) 

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 09:21

Jeg synes ikke det er helt klar om du ønsker lydisolering (som du skriver) eller akustikregulering?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 15:02

PB Marketing ApS / Peter Bjarnarson:
Har ikke fundet en løsning i nu. Jeres website ser fantastisk flot ud. Ligner ikke noget jeg har råd til:-)

Ja, det ser spændende ud, men sikkert også dyrt...

Trolltex har dog også gode akustiske egenskaber, og er helt klart en billigere alternativ, ligesom Ecophon.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)