Hejsa alle sammen! Tilmeld jer til SH! SH er: SH: Via tilmeldingen: Har i brug for et rengøringsfirma, en hjemmeside-laver eller en malerfirma. eller hvad i mangler kontakter i mig hvor i fællesskabet finder jeg det man mangler og de gør så arbejdet hvor der så er en rabat for virksomheden da det er et firma der er tilmeldt til SH. Og her tjener begge parter da virksomheden sparer og hvor der så er arbejde til det andet firma. Pakke 1: Der bliver lavet et fællesskab med forskellige firmaer og virksomheder osv. Der bliver brugt hinandens hjælp. og der er så tages til oplevelser el. forlystelser sammen med fællesskabet (andre virksomheder, firmaer osv). Det giver en større omkreds. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Pakke 2: Man "får det man har brug for". Det foregår sådan at der ikke rigtig er et fællesskab men hvis man har brug for en revisor eller en maler eller en restaurant osv osv. konkakter man mig og jeg sender en der ud eller reservere pladser eller hvad man nu skal Men der er stadig samme ting der gælder (oplevelser, gaver konkurrencer osv.) men bare ikke et fællesskab med andre. Det kunne måske skyldes hvis man var meget travl og der ikke rigtig var tid til fællesskabet eller man ikke vil det. ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Fællesskabet: Sker i firmaer eller virksomheder i samme by eller omegn. Så det bliver ikke fra Jylland til Sjælland Betaling: Betalingen er hver måned og det kommer an på hvor stor i er som firma, virksomhed osv. Der kan også aftales noget. Rabat: Der er/gives rabatter på de forskellige firmaer, virksomheder, butikker osv. Rabatterne gælder kun de tilmeldte. Man lærer kollegaerne på en anderledes måde. Man kan få en større omkreds. Nye partnere osv. - Der er oplevelser, som bowling osv. som sendes til firmaet eller virksomheden - Gaver til Team'et - Konkurrence for Årets Bedste Team Og mange andre spændende ting.. Skriv til mig på PB Og i kan også stille mig spørgsmål hvis det er Så får i en tilmelding som i skal udfylde og fortælle osv Og skrive under på den, så i har en kontrakt Ser frem til mange tilmeldinger |
Samarbejds Holdet
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)