Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Youtube, skal/skal ikke?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Har i længere tid gået og overvejet og lave små video sekvenser med vinsmagning, samt test og promotion af forskellig typer vinglas mv og ligge disse på youtube som eksempel.

Tror i der kunne være noget og hente her i form af flere besøgende på ens site, hvis man laver nogle spændende kortere video præsentationer? - Nogen der har erfaring med dette?

Vil gerne høre jeres mening før jeg kaster mig ud i noget som helst i denne stil :)

Bendtsen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:28

Hej bendtsen, jeg sys bare det er at komme igang, Fordi der ligger en helvedsmasse trafik på youtube. og youtube er ikke digg, hvor hvis folk hvis lugter advert lunten så bliver du chikaneret i flere måneder, hvis du gerne vil vide mere så send mig en pb.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 17:34

Hej Seo

Har sendt dig en PB, andre der har et par gode råd?

Bendtsen

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:34

Du skal helt klart komme i gang. YouTube er én af verdens største søgemaskiner, og videoer bliver mere og mere udbredt dag for dag.

Derfor vil du kunne være flere kilometer foran dine konkurrenter, hvis du allerede starter nu.

Hør evt. disse videoer fra Martin Thorborg:

Det er nu du skal starte din egen tv-kanal!

Sådan laver du din egen net-tv-station

Gary Vaynerchuk er blevet superpopulær på at lave videoer omkring et hav af vine. Måske kan han give dig mere inspiration. Du finder hans tv-kanal her:

http://tv.winelibrary.com/

God fornøjelse med det hele!

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 17:48

Hej Casper

Tak for linket - meget interessant.

Hvilket hosting løsning skal man have bag sig, hvis man laver en hjemmeside fyldt med video sekvenser, som samtidig ligger på youtube? "lidt off topic, men kan jo allerede se, at folk mener jeg bare skal gå igang - og så ville det måske være fedt at det blev samlet mere som et koncept på en hjemmeside, men selvfølgelig hvor videoerne ligeledes ligger på youtube - men man skal vel have en hosting løsning med god hastighed, det er jo meget irreterende hvis skidtet hakker :)

Bendtsen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:51

Bendtsen:

Hej Amino

Har i længere tid gået og overvejet og lave små video sekvenser med vinsmagning, samt test og promotion af forskellig typer vinglas mv og ligge disse på youtube som eksempel.

Tror i der kunne være noget og hente her i form af flere besøgende på ens site, hvis man laver nogle spændende kortere video præsentationer? - Nogen der har erfaring med dette?

Vil gerne høre jeres mening før jeg kaster mig ud i noget som helst i denne stil :)

Bendtsen

Det er bare at komme i gang, youtube bør indgå i ethvert fremstød ligesom sociale medier osv osv.

Køb ren argan olie her

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 18:05

Hej Bendtsen.

Godt du kunne bruge mine links.

De videoer, som du laver, lægger du op på Youtube. Det vil sige, at de ligger på deres servere. Derefter "embedder" du blot dine videoer til en eventuel hjemmeside.

Dermed behøver du ikke at have noget vanvittigt dyrt webhotel, fordi det ikke kræver noget plads, eftersom videoerne ligger hos Youtube.

Du kunne jo eksempelvis vælge at lave en Wordpress-blog. Det er forholdsvist nemt, og der er mange her på Amino, der kan designe et godt tema til dig.

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Skrevet kl. 20:52

Hej igen

Er der nogen der har en ide om hvad en wordpress side vil koste - altså en template, hvor jeg kan embedde disse youtube videoer, samt indsætte andet tekst og billeder - det skal se prof ud, og gerne nemt og tilføje og redigerer.

Bendtsen

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:57

Ja, for fanden da - se dog at komme i gang. Det kan ikke gå hurtigt nok. Har selv tænkt mig at benytte mig af YouTube i fremtiden, når jeg skal promovere mit musikanmelder-site Soundspectre.com!

Det er gratis reklame! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:11

Hej Bedtsen

Vi kan lave designs til wordpress. Alt afhængig af hvor lækkert designet skal være, og om du skal have designet logo mv. starter vores priser omkring 5.000,- 

Vi har lige leveret dette design, logo og video --> http://clients.mediekanonen.dk/nordiskflytteteam/
Kig kun på design, selve indholdet er noget fyld indtil køberen får fyldt noget rigtig tekstinfo på.   

/Anders Vogt
MEDIEKANONEN 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)