Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EAN til dvd salg

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil udgive og forhandle en række dvd´er og har fået at vide at jeg skal købe EAN numre til at kunne få stregkoder til dvd´erne. Men Hos GS1 koster de over Kr. 4.000,- stykket. Er der en billigere måde at få fat i en stregkode til sine varer?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 10:03

achtung:

Jeg vil udgive og forhandle en række dvd´er og har fået at vide at jeg skal købe EAN numre til at kunne få stregkoder til dvd´erne. Men Hos GS1 koster de over Kr. 4.000,- stykket. Er der en billigere måde at få fat i en stregkode til sine varer?

Nej

Køb ren argan olie her

Fra odense
Tilmeldt 29. Jan 08
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 13:38
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Et Ean nr. er producenens nr. og som er unik så hvis du laver en film køber du et Ean-nr. hvis du ikke vil betale sætter du bare en stregkode på som du kan bruge i dit interne system

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:28

achtung:
Men Hos GS1 koster de over Kr. 4.000,- stykket

Så lige forkert, de 4.375 er for din egen serie (lav alle dem du vil) og dertil kommer en årsafgift.

Du kan købe dem enkeltvis til omkring 600 per stk.

Det kan ikke tilrådes at du laver dem selv, da der jo er en mening med GS1 systemet. Husk at koden udover landespecifikation kan have en kode der er taget af andre, så hvis din vare ender op med at få det samme nummer som skummetmælk, så returneres din vare til dig og kan ikke sælges, f.eks. af Dansk Supermarked.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 18:52
Mange tak for jeres svar! Jeg har ikke brug for stregkoden til intern brug, det er udelukkende forhandlerne, der kræver det. Og hvis prisen er på Kr. 600 er det jo straks en anden sag. Er det også hos GS1?
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:01

achtung:
Mange tak for jeres svar! Jeg har ikke brug for stregkoden til intern brug, det er udelukkende forhandlerne, der kræver det. Og hvis prisen er på Kr. 600 er det jo straks en anden sag. Er det også hos GS1?

Ja du ringer bare til dem, eller tager forbi. Der er et skema du udfylder og så kan du vente og få tingene med. Husk betaling i kontanter, da de ikke tager kort.

Men det er kun for 1 nummer og kan kun bruges til 1 cd. til cd2 skal du have et andet nummer.

Tror det er 675 men ring og spørg.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 15. May 10
Indlæg ialt: 868
Skrevet kl. 19:04

Undskyld for en dum spørgsmål, men hvis det koster 600-675 kr. pr. cd/dvd hvordan kan man så tjene på salg af cd/dvd? når nu de koster mellem 100-300 kr. ved salg i forretningerne? Tongue Tied

Kommer snart...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 19:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

tænkstort:

Undskyld for en dum spørgsmål, men hvis det koster 600-675 kr. pr. cd/dvd hvordan kan man så tjene på salg af cd/dvd? når nu de koster mellem 100-300 kr. ved salg i forretningerne? Tongue Tied

Det er blot for stregkodenummeret. Det er en engangsudgift per produkt, ikke per enhed :)

Man generer den så på nettet eller ens reklamebureau gør det når de laver cover.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Sep 10
Skrevet kl. 21:45
Super - mange TAK!!
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)