Hej webshop-ejer :-)
Jeg ejer applikationen "Pakkeleg 2010" på Facebook, som kan findes på adressen: apps.facebook.com/pakkelegen. Den har været igang siden den 1. december og varer til og med juleaften. For deltagerne gælder det om at stjæle pakker. Hvis de har pakker, når en runder slutter, vinder de indholdet.
Lige nu er der 9000 deltagere(tallet vokser hele tiden).
Derfor har din webshop rigtig gode muligheder for at blive set. Det eneste du selv skal, er at byde ind med et lille antal af præmierne, der skal bruges i pakkelegen. Du må selv bestemme, hvor mange præmier du vil sponsere.
Det får du ud af det:
Din webshop/sides logo vil komme på forsiden af pakkelegen + på præmiesiden, vil der stå hvad din webshop har sponsoreret til pakkelegen, og en beskrivelse og et link til din hjemmeside. Og dette vil altså blive set af mange tusinde deltagere. Deltagere, der vinder præmier fra dig, vil helt sikkert også snakke om det til venner og andre, så du også får omtale på den måde.
Betingelser og vilkår for sponsorer:
* Sponsorens webshop/side får logo (ca. 150*50 pixel) på forsiden af ”Pakkeleg 2010” plus et link ved klik på billede.
* Sponsorens webshop/sides præmier bliver listet op på en præmieside sammen med en henvisning til sponsorens hjemmeside.
* Både på forsiden og på præmiesiden er det den webshop/side der har sponsoreret for mest, der vil ligge øverst.
* De præmier sponsoren tilbyder til gengæld for markedsføringen og omtalen, skal sponsoren selv sørge for at vinderne får. ”Pakkeleg 2010” sender en liste med vindere for den afsluttede runde, og så skal sponsoren sørge for at sende varen til vinderen indenfor 3 arbejdsdage. Det er sponsorens ansvar at varen bliver leveret til vinderen.
* Når aftalen først er lavet, er det ikke muligt at opsige den. Men der er mulighed for at ændre i den, hvis man vil komme med flere sponsorater, for evt. at få en højere placering på forsiden og præmiesiden.
Disse betingelser og vilkår skal du godkende, for at kunne være sponsor til ”Pakkeleg 2010”.
En del webshops har allerede benyttet sig af dette tilbud, og det håber jeg også, at du vil.
Er du interesset, så skriv til min email "jesperhagger (a) hotmail.com", hvad du vil sponsere til pakkelegen, og så kigger jeg på det, og svarer tilbage hurtigst muligt.
Du er også velkommen til skrive en kommentar, hvis du har spørgsmål, idéer eller lign.
Med venlig hilsen
Jesper Hougård