Kære alle, Jeg sidder og laver musikquizzer til www.HitsQuiz.com - konceptet er hamrende banalt! - du lytter til et stykke musik og så skal du svare på et spørgsmål i relation til det stykke musik. Hvor svært kan det mon være? .. ikke ret svært, vel… men.. Hvad er det gode quiz-spørgsmål? .. ja, det er så her, jeg lige har brug for din hjælp! I morgen (søndag) skal jeg så i gang med at lave ”artist” quizzer. Mao. her vil kunstneren altså være brugeren bekendt forud for spørgsmålet stilles. Jeg researcher naturligvis på kunstneren førend jeg går i gang med at lave et spørgsmål - men hvad skal jeg spørge om? Håber meget på lidt hjælp fra jer! Ps. Jeg skal altså lave en hel del quizzer, så hvis I har et forslag til et ”band”, en ”artist” eller et musik hit som kunne være interessant at få 6. spørgsmål om, ja så er det bare at forslå det herunder. Altså igen, hamrende banalt! - du har et hit og jeg stille dig et spørgsmål om det! Dbh. |
Hej Jørgen
Når det er artisten/bandet.
Så kan man spørge om:
Fødselsdato
Tidligere bands(forudsætter at man har været i et)
Deres rigtige navn
Fødselsland
Tidligere partnere
Første hit
Seneste hit
Mest solgte album
Mest kendte album
Navn på tourne(er)
Tager man fx Vanessa White Gluz, så kan man spørge om, hvornår hun var med i et talent show. Og i hvilket band hun er medlem.
Hvem spillede opvarmning i 2009 for metallicas magnetic tourne i Canada????
Håber at det giver lidt inspirration.
/Kenneth