Jeg har fået en bestilling fra en "kendt" Dansker og har i den forbindelse undersøgt det hele ip.adresse tlf osv. jeg prøvede at ringe til tlf nr. for at sikre mig. Men den gik bare på tlf. svarer så jeg gjorde sådan set ikke mere ved det. Vedkommende afviser varen i døren da fragtmanden kommer med varen og siger at det har han aldrig bestilt hos mig. Hvad skal jeg gøre?. Tro på det og bare skrive det på tabslisten, eller hæfte mig ved at der skrevet under på vilkår og betingelser vedrørende køb på hjemmesiden og køre sagen som en dårlig betaler?? Jeg sælger ferske kødvarer og kan derfor ikke bare tage varen hjem og sælge den videre. Alt kødet er faktisk rådnet op:((
Der er for 4000,- kr. Jeg ved godt jeg er naiv og bare sende afsted og derefter lade folk betale med girokort....
Venlig hilsen
Jesper Riel |
Godt nok en ærgerlig og trist situation, du er endt i.
Jeg har desværre ikke lige nogle brugbare råd til, hvad du skal gøre - men et skulderklap skal du i hvert fald have - op på hesten igen!