Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Andre end mig herinde der ser NFL?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Vil bare høre om der er andre her der ser frem til superbowl XLI?? - selvom det er de forkerte der vandt i sidste divisionsfinale

Andre der har brugt mange timer foran Zulu de sidste mange søndag aftener og nætter?

Personligt holder jeg officielt med Panthers, men kommer til at råbe af dommerne når de dømmer mod Patriots. Har haft den fornøjelse at se Ravens tabe til Panthers - live i Baltimore. Det var en suveræn oplevelse. Det kan anbefales til alle, også folk der ikke rigtig er football fans.... stemningen er fantastisk.

Kristine

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 21:30
Hejsa
Mon ikke der er et par aminoer som heller ikke har bedre at tage sig til søndag nat :)
Det skal dog lige siges at divisions finalerne gik helt efter planen... Jeg er Bears fan, så det er jo præcist som det skal være.

Peder

Tilmeldt 18. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 10:11
Ok, det gik helt fint med Bears kampen. Ikke at jeg er Bears fan, men holder altid lidt imod Saint...... De skal jo gerne klare sig skidt for at Panthers, og Falcons, kan klare sig godt. Og til sidst blev jeg vist lidt træt af historien om hvor hårdt de havde haft det, og hvor fantastisk det ville være hvis de vandt Super Bowl....
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)