Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Defekt macbook - få det bedste ud af den

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære aminoer

Jeg har i snart 3 år haft en MacBook 13", men må nok være ærlig og sige at jeg ikke har passet helt godt på den. Den har indtil igår kørt helt upåklageligt - men den ser ikke så pæn ud mere, hvilket en fejl fra apples side også har en del i. Kanten når man åbner den er flækket af en mm ind både på skærmsiden og hvor tasteturet er (dette er en kvalietsfejl erkendt af apple). Derudover er oversiden fyld med ridser fra resultat af at den er kommet op og ned af min taske i alle årene. Derudover virker CD-drevet ikke grundet en fysisk skade.

Igår tabte jeg den (som jeg har gjort et par gange før) på gulvet, og da jeg skulle logge på indlæser den bare, og så logger den ud igen. Gæstekontoen på computeren virker upåklageligt - men det er begrænset hvor mange muligheder man har uden en admin konto.

Hvad ville i gøre? Dele den op, og sælge den som reservedele, ganske enkelt smide den ud eller noget helt trejde? Glæder mig i hvert fald til at hører jeres bud på, hvordan jeg kan få mest for den :)

Vh, Mads

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Tilmeldt 30. Mar 10
Indlæg ialt: 297
Skrevet kl. 17:07

Hvis jeg var dig kastede du den efter mig :-)

Har man viljen, lysten og interessen kan man få noget brugbart ud af hvad som helst!

Fra Odense M
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 1147
Fra  Skovhøj Ejendomme ApS Skrevet kl. 17:09

Jeg tror jeg ville prøve at skifte harddisken... Smile

Ejendomsinvestor i selskabet Bolio - Lejebolig i Odense

Fra Århus
Tilmeldt 9. Apr 09
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 17:43

Mattias: Må nok bare indrømme at jeg er ved at være lidt træt af den, hælder mest til at købe en ny :-)

interesser: kommunikation - medie - reklamer - marketing

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 18:23

Jeg ville til at starte med afleverer den i en mac butik (Humac m.m.) Ligesom du selv har sagt har Apple anderkendt problemet på deres gamle Macbooks med at plastikken knækker, og derfor har de også givet livsgaranti på dette. Så får du ligepludselig skiftet alt plastiken foran og ved skærmen.

Så køber du en ny harddisk og så har du en næsten ny mac :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)