Jeg er helt ny inde på denne hjemmeside, så ber' over med mig og mine fejl :-)...
Når men jeg har fået en god idé og den indebærer en hjemmeside - men jeg aner intet om det og hvordan man opretter en. Den skal indeholde et brugersystem, samt et forum mm.
Er der noget jeg skal være særlig opmærksom på, altså iforhold til plads på hjemmeisden osv.?
Er one.com en go side at starte på?
Og findes der ikke en hjemmeside hvor man kan øve sig på at lave en hjemmeside? (uden det koster noget).
Jeg har brugt dem en del år, men deres servere er simpelthen for langsomme. Brug lidt flere penge på et ordentligt hostingselskab. Jeg har faktisk så sent som igår flyttet et site fra dem da jeg var utilfreds.
Jeg har tidligere benyttet dem, og der var hele tiden noget galt.. Kundeservice var også utrolig langsom, så det var nogle nervepirrende dage når man ikke kunne komme i kontakt med one.com.
Mine anbefalinger er aspnethotel.dk (de er lidt dyre, men det fungere 100% - har aldrig haft nogle problemer) eller gigahost.dk (er utrolig billige - har ingen problemer haft der heller)..
Du er velkommen til at forsøge dig på Freewebsite.dk hvor du kan lave din egen hjemmeside gratis. Det er et godt sted at starte hvis du ikke har erfaringer med at lave hjemmesider, for det er nemt og alle kan derfor lave en gratis hjemmeside.
Din hjemmeside vil forblive gratis og være reklamefri.