Hej alle i dejlige mennesker derude Har du et spænde produkt som skal sælges eller mangler omtale? Søger du en til at servicere dit produkt som evt. merchandising hos dine kunder? Så har du chancen nu! Ser mig selv som en erfaren sælger som har startet 2 virksomheder op nu, hvor det ene er blevet solgt med profit. forstår at sælge mig selv og de produkter jeg arbejder med. har været i branchen med salg og merchandising i 4 år nu (dog kun med en alder på 23år) Jeg er altid præsentable når jeg møder hos kunder og er selvfølgelig godt kørende. Jeg er meget imødekommende overfor de kunder jeg kommer i kontakt med (forstår at tale min sag og for produktet) Jeg har fint med arbejde til at leve som jeg gør nu men savner lidt ekstra projekter. Så synes du det her lød intressant og har du brug for en sælger/merchandiser evt. Parter vil jeg meget gerne høre fra jer, på mail : Brian.cm@live.dk |
Mangler du en seriøs sælger/merchandiser/partner?
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
- 1
Kan du ikke sende mig lidt flere personlige oplysninger på info@beboerforum.dk, idet jeg har noget som måske vil kunne interesse dig meget. Samtidig må du gerne kaste lys over hvor i landet du har bopæl,
mvh kjeppe |
Hej Brian,
Jeg har sendt dig en mail.
Venlig hilsen Nicholai Sohnemann |
Hej Brian. Det kommer lidt an på hvordan du gerne vil arbejde. Vi har flere ting du godt kan sælge. Vi laver f.eks. hjemmesider, se mere på www.webinsite.dk, men har også www.businesspakken.dk hvor vi har en del koncepter igang. Skriv til mig på kenneth@multi-revision.dk hvis noget af det har interesse. Kenneth |
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)