Jeg har brugt aspnethotel.dk, som jeg synes er rigtig gode. De er en smule dyre, men det virker.
Nu er jeg på Gigahost.dk. De er virkelig billige, og alt virker som det skal. Jeg har dog hørt fra nogle at de har haft mange problem (ved ik om det bare dem eller hva grunden har været).
Jeg har også benyttet one.com - de er også utrolig billige -, men der har jeg kun haft dårlig oplevelser! Jeg har ikke kunne modtage mails i et stykke tid, og deres kundeservice er utrolig langsom og ikke særlig hjælpsom..
Siger mange tak til alle der har svaret har bestilt et hos surftdown
Oki, så må vi håbe at du modtager dine mails :) har flere kunder som var hos dem, og de oplevede både meget nedetid, men også at de ikke modtog mails i perioder. så det skal du nok lige være opmærksom på. De kan selvfølgelig have ændret sig siden da, men jeg tvivler lidt på det :)
Det lyder supergodt! Hvor bli'r serverne hosted? Og hvilken slags cloud-setup er der tale om?
Kan du løfte sløret for, hvordan prissætningen bli'r?
Vi er flyttet over til Netgroup. Og vi snakker ægte cloud-setup med fuld redundans og load balance. Alt sammen drevet af store IBM-servere med 32 GB Ram og dual Intel quadcores, samt et RAID10 SAN. Så der er lagt op til den helt store cloud-fest. ;-)
Det lyder supergodt! Hvor bli'r serverne hosted? Og hvilken slags cloud-setup er der tale om?
Kan du løfte sløret for, hvordan prissætningen bli'r?
Vi er flyttet over til Netgroup. Og vi snakker ægte cloud-setup med fuld redundans og load balance. Alt sammen drevet af store IBM-servere med 32 GB Ram og dual Intel quadcores, samt et RAID10 SAN. Så der er lagt op til den helt store cloud-fest. ;-)
Det lyder rigtigt godt. Har selv haft Netgroups løsninger i kikkerten, men de var for dyre/avancerede/kraftfulde til, hvad jeg pt. havde brug for.
Men at kunne købe sig ind på et enkelt stykke cloudkage lyder formiddabelt.