Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til iPhone App

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 15:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har fået en god idé til en Iphone applikation, som ingen andre har lavet endnu. Det er en simpel men brugbar applikation, der kan bruges af alle og til mange forskellige formål. Jeg forventer at applikationen kan sælges for 6-12  kr. i App store. Jeg regner med at applikationen sagtens kunne gå hen og blive populær da den bygger på noget socialt.

Hvad har jeg så?

Jeg har et ”frame map” og al grafikken klar men igen penge til projektet.

Hvad søger jeg så?

Jeg søger en person som kan sætte strøm til det hele og som har lyst til at gøre det som et ”hobby projekt.” Du skal nok være en ”mellem god” programmør da app’en skal kunne kommunikere med andre iPhones, men vigtigst af alt er det dog at du har lyst til ligge de timer i app’en som der skal til.

Lad mig høre fra dig hvis du har lyst at være med på projektet eller hvis du mener at denne forespørgelse er helt hen i vejret.

P.s. vi deler selvfølgelig alt hvad der vil kunne komme ud af salget. 50/50.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 16:09

Ved du hvor mange der kommer med en "knaldhamrende god ide" og ingen penge til at lave det? Programmører idag kan ikke betale for mad i supermarkedet og husleje med 50% af en app der ikke er lavet og som de skal bruge x antal timer på.

Jeg siger ikke at der ikke er nogle der kan se potentialet i din ide (som du ikke vil fortælle noget om), men jeg er villig til at lytte til hvad du har. Så kan jeg godt komme med mit input til det.

Er ideen så god som du siger, så burde du kunne finde en investor der for 50% vil skyde det i det som en programmør skal have for at lave det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 16:38

Tak for dit svar : )

Som jeg skrev i mit indlæg skal det være en person som har lyst til at lave det som et "hobby projekt". Dvs. at man ikke skal være dybt afhængig af en kæmpe succes. Og så vil jeg altså lige  tilføje at jeg ikke bare har idé som jeg godt kunne tænke mig at få nogen til at lave for mig. Jeg har selv brugt en del tid på research og på al grafikken

Jeg håber stadig at nogen kunne være interesseret.

Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 16:57

Jeg syns du skulle opsøge nogen der har forstand på at skrive iPhone apps, forklare idéen til dem og spørge hvor meget det kræver at implementere det. 

Implementationstiden kan varriere meget, selv for "simpel" funktionalitet, og det er svært selv for erfarne programmører at gennemskue tidsforbruget. 

Hvis det er et hobby-projekt skulle det jo kunne gennemføres i løbet af et par måneder med en investering på 10 timer om ugen, dvs. måske 100-150 timer. Antager jeg? På den tid kan man altså ikke nå specielt meget...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14

hejsa du er velkommen til at sende en pb til mig så skal jeg hjælpe dig igang.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:14

Og som jeg også skrev, så er du velkommen til at fortælle mig om din ide og evt. fremlægge hvad du har. Du for så en objectiv vurdering af det samt en garanti for at jeg ikke fortæller din ide videre (har selv mange ideer så jeg bruger ikke andres).

jeg vil så også kunne fortælle dig om din ide også kan bruges på Android for det er også et rimeligt marked man ikke skal kimse af. Folk tror hurtigt at det KUN er iPhone der kan bruges, men smartphone markedet er stort og fordelt på 3 aktører.... 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 24. Oct 07
Skrevet kl. 09:43

Hej Niels,

Tak for dine indlæg og jeg overvejer lige hvordan jeg skal gribe det an. Men jeg ved at jeg gerne vil prøve det her projekt af. Problemet er, om så jeg kastede 20.000 kr. efter det, ville jeg ikke rigtig kunne få nok for pengen vel? Hvis du har lavet nogle app's, hvad har de så i snit kostet at programmere?

Takker.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)