Hej alle, Jeg har fået en god idé til en Iphone applikation, som ingen andre har lavet endnu. Det er en simpel men brugbar applikation, der kan bruges af alle og til mange forskellige formål. Jeg forventer at applikationen kan sælges for 6-12 kr. i App store. Jeg regner med at applikationen sagtens kunne gå hen og blive populær da den bygger på noget socialt.
Hvad har jeg så? Jeg har et ”frame map” og al grafikken klar men igen penge til projektet.
Hvad søger jeg så? Jeg søger en person som kan sætte strøm til det hele og som har lyst til at gøre det som et ”hobby projekt.” Du skal nok være en ”mellem god” programmør da app’en skal kunne kommunikere med andre iPhones, men vigtigst af alt er det dog at du har lyst til ligge de timer i app’en som der skal til.
Lad mig høre fra dig hvis du har lyst at være med på projektet eller hvis du mener at denne forespørgelse er helt hen i vejret.
P.s. vi deler selvfølgelig alt hvad der vil kunne komme ud af salget. 50/50.
|
Ved du hvor mange der kommer med en "knaldhamrende god ide" og ingen penge til at lave det? Programmører idag kan ikke betale for mad i supermarkedet og husleje med 50% af en app der ikke er lavet og som de skal bruge x antal timer på.
Jeg siger ikke at der ikke er nogle der kan se potentialet i din ide (som du ikke vil fortælle noget om), men jeg er villig til at lytte til hvad du har. Så kan jeg godt komme med mit input til det.
Er ideen så god som du siger, så burde du kunne finde en investor der for 50% vil skyde det i det som en programmør skal have for at lave det.