Hej alle i skønne aminofolk. Køb begge billetter for 750 kr efter først til mølle princip. Vh. Casper |
Jeg er klar
Hej alle i skønne aminofolk. Køb begge billetter for 750 kr efter først til mølle princip. Vh. Casper |
Jeg er også klar! |
hej er de stadig tilgængelige? Mvh Jens |
Pakke-manden som ellers var først til Mølle har ikke holdt sin del af aftalen, så nu ryger de til salg igen. Højst bydende her i tråden vil rende med billetterne indtil imorgen kl. 20. Som sagt til sektion A, til venstre, på række 1. Byd løs. |
Hej :D
Ville gerne købe begge billetter med det samme til 600 kr ?
Kan overføre pengene lige nu via netbank hvis det er . |
jeg går ud fra at det er højstbydende indtil den pålydende billetpris er opnået? Ellers er vi jo ovre i noget billethaj-noget, der mere hører til på dba.dk :o) |
Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk
Da de første 8 henvendte sig efter pakke manden havde skrevet, at han ville købe, var jeg en smule trist. Markedskræfterne ville tydeligvis have prisen højere op. Kald du det bare den blå avis :-) Men jeg ved nu, at jeg alle dage kan sælge de 2 billetter indenfor 2 minutter til 750 kr. så ville det da være dumt ikke at give billetterne til en iøvrigt helt udsolgt parken chancen for at sælge sig dyrere.
|