Jeg leder en promotion-virksomhed som gerne vil outsource den del af vores virksomhed der har med leverancer af tøj med transfertryk (vores design af tryk) fra en stribe profilkollektioner som vi hoster i dag. Gerne en virksomhed som har erfaring med transfertryk allerede. Vi søger en samarbejdspartner som kan realisere transfertryk på tøj og fremsende disse ordrer til vores kunder. Vi har det transfer som du vil skulle bruge, og kan hjælpe med tøj blandt de kendte "tøj til tryk"-leverandører (hvis dette er nødvendigt). Det kræver at du/I er villige til både små og store ordrer, kan levere på kort tid, holder høj kvalitet af tryk og tekstiler, samt kan sende direkte til kunden. Lad mig høre fra dig hvis det er noget for dig, så jeg kan uddybe vores behov og vi kan forhandle en prisstruktur. Tænker at det er et spændende forretningsområde for en virksomhed der kan udvide deres eksisterende forretning, men i omfang udgør det daglige ordreflow ikke mere end anslået 1-2 timers arbejde gennemsnitligt, som det ser ud i dag. Jeg forventer dog øget aktivitet over tid. Send en mail til ts(a)lap22.dk. Mvh. Thomas
|
Hej Thomas,
vi er en virksomhed som netop har speciale i dit ønske , lad os da endelig mødes
til en seriøs drøftelse Bjarne 28 11 35 87, eller mail bp@gtstryk.dk