Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endelig nyt Design

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 1451
Skrevet kl. 18:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har nu endelig fået vores nye flotte design installeret, kom og tag et kig på vores helt nye flotte design, vi syntes selv at det er blevet SUPER flot og meget mere brugervenligt.

Hvis du vil hjælpe mig med at nå ud til en masse nye brugere, vil jeg bede dig sende dette link eller anbefale os til ALLE din venner på FaceBook, LinkedIn og forums, på forhånd tak for hjælpen !!

www.123-NewJob.dk

Tusind tak Aminoer!

Det er Mikkel Tschentscher herinde fra der har stået for design og hans programmør Joachim der har stået for implementeringen af det nye design, de kan VARMT anbefales !

Mikkel var jo så smart og modig i slutfasen af designet at sende det hele til vurdering herinde på Amino blandt Aminoerne og fik det stort set "godkendt" herinde af alle jer hjælpsomme sjæle og tak for det.

Best regards

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim,

Det nye design er super fedt!

De nye farver giver et mere troværdigt og friskt design.

Jeg siger ikke, at du ikke er troværdig, men bare at de blå farver har en tendens til, at udstråle tillid / troværdighed.

Fortsæt den gode stil Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:16

Flot design! 

5/5

:D

Tilmeldt 30. Jul 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 19:26

hvis du så lige er hurtig og fjerner stavefejlen i jeres "jobansøgning på få minntter" på forsiden ville det være helt kanont, men det er nu lidt sjovt at der er en stavefejl lige under en sætning der proklamere at i ikke laver stavefejl :)

/ Mick

www.ideklar.dk

Fra ÅrhusC
Tilmeldt 17. Nov 10
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 19:31

Jeg er enig med de andre. Stilrent og fint design.

Selve ideen ser også spændende ud. Held og lykke med projektet.

Arbejder med web, cms og www generelt. Søgemaskineoptimering i særdeleshed

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 19:41

Måske også lige rette "lækket layout og design" til "Lækkert layout og design" :)

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:47

Hej Mick

Tak for svaret, jeg har nu siddet og kigget mig helt blind og kan ikke se den stavefejl du skriver om nogen steder, kan du uddybe det for mig :-) jeg rettede fejl på siden igår, måske er det bare en opdatering af siden du skal lave med en F5, på forhånd tak

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:55

Hej kentora

Tak for svar og ja, det er en rigtig UPS'er Wink den er hermed allerede rettet, tak for information.

Best regards

Fra Vejle
Tilmeldt 30. Jul 10
Skrevet kl. 20:56

Hej Yusuf

Tak for roserne, de er hermed sendt videre til Mikkel og hans team, det er dem der skal have rosen for design og implementering, så tusind tak for det.

Best regards

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:08

He det ser super godt ud, og ja den blå farve giver virkelig en god form for troværdighed:)

Men i har vist lavet en UPS'er igen, der hvor i har skrevet "Skal vi designe og skrive din næste jobansøging?" skal der lige et "n" i jobansøgning :)

Men ellers super godt, og godt koncept.

Cyberman29

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)