Hej alle, jeg er som post count viser ny her på siden. Men fandt ret interessante indlæg, og tænkte at dette var det rigtige sted at finde svar på mine spørgsmål :) Jeg tror jeg leder efter en dedikeret server, ret mig hvis jeg tager fejl. Til at køre en warcraft3 Game Hosting Bot, også kaldet Ghost++. Vi bruger den i vores clan til at hoste game's 24/7 døgnet rundt. [Tale om 3-4 bots] Og har kigget på denne server = http://www.hetzner.de/en/hosting/produkte_rootserver/x3/ Ville den kunne opfylde mine krav tror i, og er det overhovedet i orden at køre programmer nonstop på en dedikeret server ? Og hvor lang tid vil det tage at uploade mine war3 cd'er, [iso file] til den dedikerede server? Er som sagt ny til hele dette dedikerede server hosting, så alt hjælp er velkommen. Tak på forhånd |
Fidusen med en server er jo netop at man kan køre ting på den hele tiden, så det er naturligvis intet problem at køre et program hele tiden.
Hvor lang tid det tager at uploade ting til den er svært at sige uden at kende din egen netværkshastighed og filernes størrelse...
Som tommelfingerregel kan du regne med at du på 1 Mbit kan uploade små 8 Mb. pr. minut.
Så kan du selv gange op..