Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontaktformular i wordspress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

jeg har min vinduespudser hjemmeside KPuds Vinduespolering hvor jeg godt kunne tænke mig at rette lidt i kontaktformularen. Den har jeg dog lavet om til et "tilbudsformular.

Ned i bunden er der en der hedder "evt. noter" og der kunne jeg godt tænke mig at der var foreskrevet noget, men ved SLET ikke hvordan. Jeg har søgt lidt på det, men kan ikke få det til at virke....!

Nogle der kan hjælpe..?

med venlig hilsen
KPuds Vinduespolering
v/Kenneth Popp 

K

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 08:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KPuds

Jeg tror du med fordel kunne bruge Eregner.dk til at lave en dynamisk formular, der giver et "tilbud" tilbage istedet for en alm. kontaktformular.

Kig forbi: http://eregner.dk og se om det kan bruges.

 

Morten

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

det er næsten umuligt at lave sådan en formular, da der er RIGTIG mange til som spiller ind. 60-80% af min kunder som forespørger på et tilbud bliver jeg nødsaget til at ringe til, eller komme ud og se huset.

K

Tilmeldt 18. May 10
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bliver nok nødt til at slippe information om hvilket plugin du bruger? :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 1. Oct 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg ved at du kan redigere koden på langt de fleste plugins til Wordpress. Gå ind i plugins, editor og vælg det plugin du bruger til formularen i højre side. Tryk alt-f og søg på siden efter "evt. noter" Så skulle du gerne komme til den del af koden hvor teksten er defineret. Der burde du kunne rette den. Det skal siges at jeg ikke er en haj til at kode så det er på "eget ansvar" :-) 

Derudover kunne det måske være en god idé, at lave en boks i højre side på din template hvor du viser din tilbudsfunktion. Det tror jeg ville give mange flere leads.

Held og lykke med det

Mvh. Peter

 

Fra Vordingborg
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 112
Fra  LeadDoubler Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Pointen med at indsætte en beregner på siden er netop at få nogle kunder at ringe til.

Ville det ikke være fedt, hvis nogen bruger en beregner på din side og efterlader deres kontaktdata, så du kan ringe op og specificere tilbuddet / ændre prisen i en dialog med kunden. Det er ikke så vigtigt om den rammer rigtigt hver gang. Brugerne er bare ude efter en indikation af prisen.

Få dobbelt så mange leads ved at indsætte en Eregner på din side.

 

Se mere på: http://eregner.dk

 

Venlig hilsen

 

Morten Matras

 

 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 10
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kenneth,

Jeg ved ikke hvilket plugin du benytter, men du kunne måske med fordel skifte til Contact Form 7. Der er denne feature i hvert fald standard.

Jeg har vedhæftet et screenshot af boxen til at oprette nye felter i kontaktformularerne. Den der hedder "Default value" kan du indtaste den værdi i, som feltet skal vise som standard. Det kan være tekst, tal.. whatever.

Og så er det super nemt at sætte op, endnu nemmere at bruge - og fuldstændig gratis :-)

Mvh

Peter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)