hej Aminoer der er så mange tallenter til nrådighed herinde, så jeg tænkte at der må kunne findes en med kompetance på dette område. det er en helt ny ide, jeg fik den her til morgen ![]() til at udføre ideen skal jeg bruge et lille billigt robust camera, der kan kobles op trådløst til et simpelt eller allerede normalt eksisterende program. designkrav er der ikke mange af, det skal kunne holde til at sidde beskyttet ude. og det må ikke fylde alt for meget. er det noget der kan købes eller er der en der kan stykke nogle komponenter samme???? ![]() videre i iderækken opstår der et behov for en meget robust men simpel trykfølsom skærm, der kan tåle fedtede børnefingre, og det de kan forvolde af forstyrrelser. skal kunne bygges sammen til at vise forskellige korte billedserier og der skal kunne afspilles lyd. så skal det også her være sådan at kunden ikke skal tømme hele det offentlige danmarks budget for at komme i gang jeg glæder mig til at høre fra jer ![]() |
Hej Mogens, jeg importere lidt fra Kina - er det noget jeg skal kigge lidt nærmere efter ?