Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate Netværk - netttets største bedragere??!!

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 227
Fra  Webfaktor Skrevet kl. 17:29

Er der noget i vejen for, at navnet på netværket kan oplyses her? Aner ikke, om det er i mod nogle regler.

Så er der vel også mulighed for, at netværket kan komme med deres side af historien, hvis de er interesseret i det vel at mærke.

Tørklæder - Stort udvalg af lækre tørklæder i kashmir og silke. Masser af kendte danske designer tørklæder.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 17:33

Han må ikke skrive det her, så bliver det censureret er jeg ret overbevist om :) 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:13

Jeg sidder på den side af din problemstilling - jeg er en af dem, som bruger affililate netværk til tjene lidt ekstra på min hjemmeside SjoveVarer. Det lyder vildt, at en virksomhed med den politik kan eksistere.

De netværk jeg arbejder sammen med, har jeg ikke haft nogle problemer med - jeg har genereret salg fra min hjemmeside, og har kontakt med både affiliate netværket og de webshops der bruger affiliate netværket - har jeg slet ikke indtryk af cowboy-metoder og et dårligt samarbejde.

Jeg bruger primært Webgains, Tradedoubler og Partner ads og vil til hver en tid anbefale andre i min situation at bruge dem også. Disse netværk har eksisteret i lang tid, og jeg tvivler på, at de ville overleve ret længe, hvis de agerede sådan i deres marked.

Det hjælper selvfølgelig ikke meget på din situation, men der er nogle der lader til at fungere derude. Der hvor det største problem vel ligger, er i definitionen på succes ikke har været den samme for jer - det som netværket kalder et lead er åbenbart ikke et lead i dine øjne. Og det giver et problem, hvis I taler forbi hinanden (og specielt hvis de har stukket blår i øjnene på dig).

MVH

Thomas

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 21:38

Bo Lyhne:

Er der noget i vejen for, at navnet på netværket kan oplyses her? Aner ikke, om det er i mod nogle regler.

Så er der vel også mulighed for, at netværket kan komme med deres side af historien, hvis de er interesseret i det vel at mærke.

Offenlige injurier mod et firma har Amino ansvar for at fjerne, gøres det ikke, så står Amino med lorten og advokat trusler, så navnet kan kun foregå i PM.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 2. Jul 08
Indlæg ialt: 2814
Skrevet kl. 21:41

Nogen som har faaet en PM med navnet?

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 21:47

Anders S:

Nogen som har faaet en PM med navnet?

Nej ikke her, hvis der er nogen der gør, må de meget gerne videresende info.

Det vil jeg selv gøre.

mvh.

Søren

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:21

jeg ville egentlig gerne have navnet osse.

Fra Stenløse
Tilmeldt 15. Dec 08
Indlæg ialt: 449
Fra  VATO - Programmering & Design Skrevet kl. 22:46

Jeg kunne også godt tænke mig navnet på denne Affiliate virksomhed, så jeg ikke ryger i samme fælde ;)

Hvis du ønsker at fortælle det, så send en PM. Tak

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1018
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 01:34

Sur historie!

Jeg vil også gerne have navnet på firmaet, så jeg ikke ryger i deres fælde også.

Venlig hilsen

Michael Haahr
Maler-maling.dk
Billig maling online

Side 2 ud af 3 (30 indlæg)